Jeger ved ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043990 af
Besvaret af på emne Jeger ved ...
Det er jo også hyggeligt forberedelse at klargøre alle de propper :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043989 af
Smart Allan, tak for tippet!

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043988 af
God ide Allan ...det håndtag får jeg hurtigt fyldt op...

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043985 af
Et godt råd til fangstnet, mange af os har sikkert prøvet at nettet falder i vandet når vi er på vej ud til det sted man vil fiske, og man prøver at vende båden for at hente nettet igen, men det synker.og det går temlig stærkt.
Køb nogle vinpropper og fyld ned i håndtaget.så synker det ikke mere.

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043984 af
Hej Henrik

Jeg har givet 40.000 for min 30 år gamle skude. Jeg har købt brugte manuelle downriggere til omkring 800-1000 kr stykket. Mine downriggerstænger som i øvrigt fungerer fint, koster 250-350 hos Lionfish, mit nye vindspejl som jeg selv har skiftet kostede mig 2000 kr. Sammen med en 2 år gammel bil, et hus med 30 års lån uden afdrag endnu, 2 små børn til 2000 stykket i daginstitution om måneden og en kone der holder hest, så skal der tænkes over "store" udgifter som jeg synes 899,- er for et net. Hvis jeg da engang skal eje mit hus og min bil og gerne vil kunne skeje lidt ud ind i mellem.

Jeg har mange gange læst at folk skriver, når man nu giver xxx.xxx,00 for sin skude, så er xxxx,00 da ingen penge, nej men det løber sgu op, for der er jo hele tiden noget man mangler. Men fint for dem der har haft friværdi i hus eller bare har råd til at købe den store nye båd (som jeg da også drømmer om) og købe alt tilbehøret uden at skele til prisen.

Det er ikke ment surt, misundeligt eller noget. Det er bare som jeg ser min verden og du spurgte -)

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 11 måneder siden #1043980 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Jeger ved ...
Bare af nysgerrighed.

Hvad har du givet for båden, jeg mener 899,00 for et net er da ok, i forhold til hvad trolling udstyr ellers koster

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer