Efterlysni...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #1042777 af
Besvaret af på emne Efterlysni...
Man bliver jo så forpulet rasende at man kunne knuse en tvebakke med sine bare næver.Og helt uden at komme til skade.
Det er jo snarte et par gange om ugen alene her på vores side der kommer sådan et indlæg.
Det kunne være dejligt hvis vi som der blev forslået i en anden tråd kunne finde et samlet opbevaringssted som man kunne sikre ordenligt.

Nu blev den GPS-aften i klubben jo aflyst, men der var vist en som samlede oplysninger ind om de forskellige mærker og forhørte på samlet pris for klubmedlemmer, hvad blev det til?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 3 uger siden #1042768 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne Efterlysni...
Hej John
Hvor er det trist at man gang på gang skal læse om medlemmer der får stjålet deres både. Kan kun opfordre til at man sikre sin båd optimalt, med GPS traker m.v. selv om det er svært med batteri drevne vinkelslibere og andet grej.
Håber Du finder Din båd igen, uden alt for mange mangler.
Holder udkig efter den.
M.v.h. Peter

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #1177430 af
Efterlysni... blev oprettet af
Efterlysning : Jeg har fået stjålet min båd natten til søndag 1-11-09 på adressen Holbækvej 53, 4560 Vig. Båden er en Ryds 535 FC byggenr. RYDSCB323F999 Navn er Guffi (team Guffi) Motor er Evenrude serienr. S16005210 årgang 1999 70 HK. Trailer model Brenderup Stelnr. 508601 reg.nr. EY9306
medlemsnr. SSK 1644 H tlf.nr. 59315797 John W. Andersen

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer