-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Efterlysni...
Efterlysni...
-
-
-
Gæst
-
15 år 3 uger siden #1042843
af
Ja det er trist når man ikke kan ha sine ing i fred. Mit står til en samlet værdi af 370.000. Den står på trailer lukket inde på mit job. Alle der ved hvem båden tilhøre, og man skal igennem lukket portvagt for at komme ud.
www.team-basse1.dk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 uger siden #1042842
af
Det er trist at få stjålet sin båd og motor, men når båden koster 200.000 til 300.000 kr den eneste måde at undgå det på er end bådgarage lukket og låst forsvarligt og så kan man jo heller ikke se hvad der står der inde. Min er låst forsvarligt inde Mange har den til at stå så tyveknægtene kan se varen når de køre forbi.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 uger siden #1042839
af
Har nu lige købt 3 gps tracker til 800kr pr stk i dba, efter at jeg har fået stjålet (14dage siden)min store blå bouggi trailer på fredriksundvejen med diverse grej, elmotor telte o.s.v.
Nu kan de bare komme an de Sata...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 uger siden #1042792
af
Bare lige for at komme med en hurtig info!
Jeg har købt en GPS tracker for 800 kr., og oprettet et mobilabonnement hos M1 for 0 kr. Der er ingen udgifter til fast abonnement, og det koster 18 øre hver gang GPS tracker sender en sms (hvilket forhåbentligt aldrig bliver aktuelt).
Det kostede et engangsbeløb på 63 kr at blive tilmeldt udenlandstelefoni, så GPS tracker også virker i fx Sverige (hvis den bliver stjålet og sejlet dertil).
Der medfulgte et powerkabel, så den kan tilsluttes fast til bådens elnet. Hvis det kabel klippes, så sendes en sms, og der er til 80 timers backup batteri i selve tracker.
Så for et engangsbleøb på 863 kr er jeg kørende, og ingen udgifter til abonnement eller lign.
Hvis båden flyttes sendes en sms til min mobil, hvor positionen oplyses. I samme sms er der et link til en hjemmeside, så jeg kan se bådens position.
Det virker bare...
Fundet på dba.dk, hvor jeg søgte på teksten "GPS tracker". De er alle ens, selv de koster fra 800 kr. og op til 2000 kr!
Mvh båden PISCATOR
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 uger siden #1042779
af
det er for meget man ikke kan ha sine ting i fred.. går lige selv og overvejer at købe en anden større båd istedet for min gamle kegnæs.. men overvejer om man overhovdet tør når man ikke kan ha sine ting i fred.
håber at de finder de forbrydere og at du ikke mindt får din båd igen.
mvh Bent.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 uger siden #1042778
af
Vedr. GPS tracker se evt. indlæg 10550
Team Falkor