Webmaster ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042161 af
Besvaret af på emne Webmaster ...
Hej Martin

Først undskyld for at dette svar er blevet til et nyt indlæg 11119, det er ikke meningen, håber det bliver slettet.

Du har ret , jeg kender ikke Nicolaj.

Men kan du så fortælle mig hvad han vil opnå med sit indlæg med henvisning til 9643, hvis dette ikke kan tolkes som en hetz, hvad mon meningen så kan være ?.

Det har absolut ikke noget med det nye eller tidligere indlæg som er slettet at gøre, så jeg forstår ikke hvor han vil hen !!!!

Mvh. Palle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042159 af
Palle jeg tror ikke du kender Nikolaj så.. Han er en helt igennem fair person.. Og jeg læser hverken i denne eller i den tidligere debat at han kaster med mudder..!

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042158 af
Nikolaj Hjort , Team Svinet

Når jeg ser dit indlæg, forstod jeg i første omgang ikke, hvor du ville hen med det, hvad meningen egentlig var.

Du har ikke været inde i den tidligere tråd, men nu træder du frem i en anden tråd og blander dig med noget som ikke er særlig konstruktivt.

Når jeg tænker lidt tilbage begynder jeg bedre at forstå.

Jeg vil opfatte dit indlæg som endnu en hetz fra din side. Du har tidligere optrådt som en ballademager og er tilsyneladende startet op som en sådan igen, tak for det ---- smiler
.

Begrundelse se her :
Citat fra dit indlæg : Nu er der vist lidt tendens til at de tråde som omhandler Pallex pirke kan ende med en masse kværulanteri.

Når jeg ser dette, er min første tanke, at her har vi med en småtbegavet person at gøre, hukommelsen er i hvert fald ikke som den burde være. Jeg vil henvise til indlæg nr. 9443 hvor du startede kværulanteri som du kalder det. Her er du gået ind i indlægget og startet en beskyldning op om noget som du åbenbart ikke havde skabt begreb om, rent gætteri fra din side. Dette gav andledning til en masse uro, gad vide om det var tilsigtet. Jeg tror det, når jeg nu ser dit nye indlæg.

Hvor er det dejlig at se at du kan fortælle om tråde herfra som bliver lange. Tager vi ballademagerne fra som giver negativ udmelding om noget de ikke forstår / eller har forstand på er det egentlig ganske normale tråde.

Håber du er i stand til at tænke dig om en anden gang.

Pss. gad vide om man fra bestyrelsens side gør noget ved det !!!!!!!!

Mvh. Palle

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042141 af
Nu er der vist lidt tendens til at de tråde som omhandler Pallex pirke kan ende med en masse kværulanteri(se indlæg 9643 f.eks.), hvilket efter min mening også er tilfældet her.
Vi har en web-master som tydeligt, og efter min mening sagligt, har forklaret baggrunden for at netop dette indlæg er fjernet. Det må man så som menigt medlem tage til efterretning, er man ikke enig i fremgangsmåden må man tage det op rette sted.
Dejligt at folk har en mening, men evt. ændringerne må ske ad de rette kanaler :o)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042140 af
Med stor sandsynlighed for at blive slagtet, vil jeg mene at debatten skal stoppe og lade Palle skrive og andre med div. link skrive hvad de vil, der er måske nogle der gerne vil læse det og alle andre kan jo bare hoppe videre.
Jeg har selv som medlem af et team blevet gjort til grin af bestyrelsen fra FTK og SSK i forbindelse med et deltagelse ved DM i Nyborg hvor vi fandt ud af at J.S.K medlemmer er uønskede selvom det ikke blev sagt direkte , men jeg gider ikke at tie mere. Jeg skriver dette fordi jeg læser hjemmesiden hver dag og J.S.k.hjemmesden ligeså med stor fornøjelse, og til sidst vil jeg gerne høre om der måske er tal på hvor mange der har deltaget i D.M. i trolling og småbådsfiskeri 2009 som er medlem af J.S.K. og hvorfor der ikke er flere og kan man dermed stadig kalde det D.M. Jeg kan have en følelse af at bestyrelserne er lidt egenrådige da jeg fik at vide ved D.M. for to år siden at bestyrelsen i J.S.K skulle skiftes ud for at det kunne blive bedre, men måske skulle alle bestyrelser skiftes ud for at det hjalp.

Men det glæder mig at hver gang jeg møder de menige medlemmer på fyn og Sjælland er jeg velkommen????

m.v.h. Jens Mærsk
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042138 af
Reklame er når en forhandler eller ansatte hos en forhandler fra egen mail adresse ligger et link ind på egen hjemmeside med henvisning til egne vare.

En ikke reklame og hjælpende hånd fra medlem til medlem er når et medlem fortæller/skriver hvor man kan få en opgave lyst eller købe en ting dog uden at vedkommende selv har egen interesse / vinding i sagen

Andre forhandler der har prøvet dette og fået fjernet deres indlæg har været indforstået med vores hjemmeside regler
Og vi gør ikke andet end at vi overholder de regler der står på hjemmesiden.

Vedr. flere af de andre sager hvor medlemmer henviser, er der tale om en henvisning fra medlem til medlem og uden egen interesse / vinding !

Mener i at der er tale om noget andet så vil vi da gerne høre nærmere:

På bestyrelses vegne SSK

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer