Vedrørende indlæg nr. 11107
Først tak for den opbakning jeg kan spore i dette indlæg.
Til balademagerne i dette forum :
Dette indlæg har intet med reklame fra min side at gøre. Det har jeg absolut ikke brug for, da jeg dagligt får al den reklame, jeg skal bruge.
Med hensyn til ”hjemmelavede” fangstrapporter som I bl.a. skriver, skal I forstå, at det vil jeg ikke kunne tillade mig, det ville ødelægge mere end det gavner. De rapporter der kommer herfra er sandfærdige, tro det eller ej. Faktisk betyder jeres mening ikke noget for mig, da I tilsyneladende ikke vil forstå, at der KAN fanges fisk i de danske farvande. Jeg har dog taget hensyn til jer, ved kun at sende rapporter der har været til at sluge (fangstmæssigt). Kendte I til det virkelige antal vi kunne fange / fanger, ville der nok blive et ramaskrig fra jer.
Jeg forstår ikke, at I ikke bare læser rapporten, men skal blæse den op til noget, der ingen steder har hjemme. Måske fanger I ikke noget selv eller I keder jer måske, men det skal ikke gå ud over mig, det er min tid ikke til.
Dem der kender mig ( det er efterhånden rigtig mange ) vil kunne stå inde for, at jeg er ærligheden selv og har absolut ikke brug for at manipulere med noget som helst. Det er ikke min stil.
Håber at dette give jer stof til eftertanke.
Læs før I skriver!! Tænk før I taler!!
Til Bestyrelsen :
Det er med stor undren, jeg ser, at I har slettet mit indlæg. Rapporten som er skrevet, er ikke mine ord, men skrevet af besætningen fra Nauta. Det er rigtigt, at der bliver skrevet om mine pirke, det vil jeg ikke nægte, men det har i denne sammenhæng ikke noget med reklame at gøre. De fortæller bare om deres fisketur og hvad de fiskede med. At det så er mine pirke de fiskede med, gør det jo ikke ringere. . . . smiler!
Der hvor reklamen kommer ind er da balademagerne i dette forum begynder at komme med deres indlæg. Beskyldningerne mod mig er fløjet meget stærkt herinde. Det kan jeg selvfølgelig ikke bare sidde og se på. Herefter kan der komme noget reklameværdi, men det er ikke mig, der starter dette. Jeg havde helst undgået det.
Havde I det rette mandsmod burde I nok havde taget fat i dem. Det skete desværre ikke. Jeg må spørge om hvorfor, da det er dem, der har startet alt det op som efterfølgende kan betegnes som reklame. Jeg har reklame plads hos jer, som henviser til min side, det er direkte reklame som foregår der. Fangstrapporten er bare en fortælling om en fisketur. I mine øjne er der ret stor forskel.
Efter en nøjere gemmemgang af indlæg i forum finder jeg mange direkte / indirekte reklamer for både det ene og det andet. De er der endnu. Jeg spørger bare hvorfor, er der forskel på folk.
Som I sikkert læser dette, føler jeg at mit indlæg er blevet bortdømt uden en saglig forklaring.
Venlig hilsen
Palle