Webmaster ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042135 af
Besvaret af på emne Webmaster ...
Vedrørende indlæg nr. 11107
Først tak for den opbakning jeg kan spore i dette indlæg.

Til balademagerne i dette forum :

Dette indlæg har intet med reklame fra min side at gøre. Det har jeg absolut ikke brug for, da jeg dagligt får al den reklame, jeg skal bruge.
Med hensyn til ”hjemmelavede” fangstrapporter som I bl.a. skriver, skal I forstå, at det vil jeg ikke kunne tillade mig, det ville ødelægge mere end det gavner. De rapporter der kommer herfra er sandfærdige, tro det eller ej. Faktisk betyder jeres mening ikke noget for mig, da I tilsyneladende ikke vil forstå, at der KAN fanges fisk i de danske farvande. Jeg har dog taget hensyn til jer, ved kun at sende rapporter der har været til at sluge (fangstmæssigt). Kendte I til det virkelige antal vi kunne fange / fanger, ville der nok blive et ramaskrig fra jer.
Jeg forstår ikke, at I ikke bare læser rapporten, men skal blæse den op til noget, der ingen steder har hjemme. Måske fanger I ikke noget selv eller I keder jer måske, men det skal ikke gå ud over mig, det er min tid ikke til.
Dem der kender mig ( det er efterhånden rigtig mange ) vil kunne stå inde for, at jeg er ærligheden selv og har absolut ikke brug for at manipulere med noget som helst. Det er ikke min stil.
Håber at dette give jer stof til eftertanke.
Læs før I skriver!! Tænk før I taler!!

Til Bestyrelsen :

Det er med stor undren, jeg ser, at I har slettet mit indlæg. Rapporten som er skrevet, er ikke mine ord, men skrevet af besætningen fra Nauta. Det er rigtigt, at der bliver skrevet om mine pirke, det vil jeg ikke nægte, men det har i denne sammenhæng ikke noget med reklame at gøre. De fortæller bare om deres fisketur og hvad de fiskede med. At det så er mine pirke de fiskede med, gør det jo ikke ringere. . . . smiler!
Der hvor reklamen kommer ind er da balademagerne i dette forum begynder at komme med deres indlæg. Beskyldningerne mod mig er fløjet meget stærkt herinde. Det kan jeg selvfølgelig ikke bare sidde og se på. Herefter kan der komme noget reklameværdi, men det er ikke mig, der starter dette. Jeg havde helst undgået det.
Havde I det rette mandsmod burde I nok havde taget fat i dem. Det skete desværre ikke. Jeg må spørge om hvorfor, da det er dem, der har startet alt det op som efterfølgende kan betegnes som reklame. Jeg har reklame plads hos jer, som henviser til min side, det er direkte reklame som foregår der. Fangstrapporten er bare en fortælling om en fisketur. I mine øjne er der ret stor forskel.
Efter en nøjere gemmemgang af indlæg i forum finder jeg mange direkte / indirekte reklamer for både det ene og det andet. De er der endnu. Jeg spørger bare hvorfor, er der forskel på folk.
Som I sikkert læser dette, føler jeg at mit indlæg er blevet bortdømt uden en saglig forklaring.

Venlig hilsen
Palle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042128 af
Mon ikke bare vi kan blive enige om at de folk vi selv har valgt ind i bestyrelsen er dem der tager stilling til hvad de vil have på siden.? Det er demokrati der har gjort de sidder der og varetager opgaverne, er man uenig heri så er der snart generalforsamling, punktet kan komme under evt. eller indsendes før.

Men dem vi selv har bestemt skal varetage ansvaret, skal også kunne gøre det uden alt det flueknepperi.. Er man uenig i en valgt bestyrelses mening kan man tage den skriftligt til dem eller tage den på næstkommende generalforsamling.

Hvis ens meninger strider meget mod de valgtes har man jo mulighed for selv at stille op til valg, og derved gøre sin mening gældene.!

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042126 af
Øhhh skjult reklame!!!
Hvad er så dette indlæg nr. 11095. Betyder det så også at når en af vores kammerater spørger om noget, så må vi jo heller ikke svare at varen kan købes her og her, se evt. indlæg 11111, her får Biltema da masser af reklamer, og det er ikke engang skjult!!! og de har da ingen bannerreklame.

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042125 af
Syntes at kunne huske sidste efterår at der også gik børnehave i debatten herinde.. Bliver vi lystfiskere bare mere og mere sure når vandet ikke rigtig fisker optimalt samt det blæser o) Vi har nok PMS = Pga. Manglende Sejltid

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042123 af
Giver dig fuldstændig ret Claus. Det er lidt af en jungle...Er dette indlæg f.eks. reklame: www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold...10955&GBID=26&Page=1 ?????? Men uanset hvilken vurdering der ligger til grund for afgørelsen, er det webmasters ret (og pligt) at "rydde" op. Så må vi andre acceptere det. Forummet er jo frivilligt :-)

• Claus Bjørn Jeppesen
  • Claus Bjørn Jeppesen's profilbillede
  • Moderator
  • Moderator
Mere
15 år 1 måned siden #1042122 af Claus Bjørn Jeppesen
Besvaret af Claus Bjørn Jeppesen på emne Webmaster ...
Så har vi diskussionen igen om hvornår det er reklame og hvornår det er hjælp til medlemmer som efterspørger produkter.....det sker hver gang der er blæsevejr :-)
Vores ”jobs” som redaktører på sitet er ikke altid lige nemt, men når indehaveren af et produkt eller åbenlyse ansatte linker til produktet er det reklame.
Det er nu engang de regler der er sat op til os redaktører og dem forsøger vi at overholde så godt vi kan.

Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer