GlostrupTr...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040890 af
Besvaret af på emne GlostrupTr...
Jeg skal ha fanget en masse tips efter alle de års pause på vandet, og spør hellere en gang for meget eller dumt)))

Store pil selv rejer? Som købt ved købmanden og kroger dem hele, eller hvordan?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 3 måneder siden #1040889 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne GlostrupTr...
Syntes sku godt om Glostrups initiativ, selvom Fritz lyder noget fornærmet..

Fritz dit forslag er også fint, især hvis man er garnfisker og følger med i vores tråde, så kan de rigtigt få et par positioner at gå efter .) :-)

Nej spøg til side, kan ikke se en årsag til ikke at gennemføre begge arrangementer, de fleste sejler alligevel adskillige sømil for at finde nogle gode pladser

• brian bonde
  • brian bonde's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 3 måneder siden #1040883 af brian bonde
Besvaret af brian bonde på emne GlostrupTr...
Hej Freddy

Der kan ikke købes orm mm. på havnen.
Men efter mange timer i Køgebugt efter fladfisk, er det min erfaring
at det kun er store pilselv rejer de vil have.
Jeg har ikke fanget på andet.
Brian Bonde

Hilsen Glostruptrollingklub.dk

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040878 af
kan der købes orme på stedet

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040873 af
Jeg kan ikke se, at vi med det antal arrangementer der i øvrigt lægger beslag på folks tid kan få to arrangementer efter flade i Køge Bugt realiseret. For at det hele skal give mening skal der være et større antal både på vandet - og det mener jeg ikke er muligt to gange i efteråret.

Jeg FRAFALDER mit forslag og overlader til jer.

Mit input kunne så være, at der var en særlig "flink fyr" præmie til dem som beskriver fangsted - enten med koordinater eller med en nogenlunde præcis positionsbeskrivelse. Problemet som jeg ser det med jeres arrangement er, at det vil koncentrere sig i en halvcirkel rundt Hundige Havn på måske 3-4-5 mil. Min idé var at lade folk gå ud fra valgfri havn for at få dækkes noget fiskevand af - og så indrapportere på en eller anden måde til centralt kommandorum.

Frits

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040869 af
Frits, som jeg læser dit indlæg, går det på at få kortlagt fiskeriet efter fladfisk i bugten. Det syntes jeg er et fint initiativ, som vil være ærgeligt at trække tilbage.

"Invitationen" fra GlostrupTrollingKlub.dk har intet med kortlægning af fiskeriet at gøre. Der er tale om en invitation til en fiskekonkurrence, som alle kan deltage i - også dem som ikke har grej og udstyr til at kunne opgive fangstpositioner på fiskene.

Invitationen kan også ses som en "teaser", så vi efterfølgende kan få nogle flere småbåde ud efter fladfisk i Køge Bugt, og dermed få kortlagt fiskeriet lidt. Det er jo i vores alles interesse, og her kommer dit initiativ på banen.

Jeg kan godt se, at indlægget fra GlostrupTrollingKlub.dk måske "tromler" lidt henover dit initiativ. Det har overhovedet ikke været hensigten, faktisk har arrangementet været undervejs et stykke tid, herunder at få en aftale med havnen, og en del "testture" for at finde ud af om de flade overhovedet kunne fanges i Køge Bugt.. Sidste testtur fandt så sted i søndags, og det var jo fangstrapporten fra denne tur, som ligesom satte skub i både din og vores fladfiskefeber (og mange andres for den sags skyld... kan fortælle, at der har være mere end 3.000 hits på vores hjemmeside alene i dag)

Jeg syntes helt klart at du skal komme tilbage på banen og fortsætte dit initiativ. Jeg mener dog ikke at indsamlingen af positioner skal ske til en konkurrence, men over en længere periode.

Jeg syntes også, at du skulle møde op til konkurencen den 26. september, så vi kan få hilst på hinanden, og måske få en snak hen over grillen, om hvordan indsamlingen af positioner bedst kan gribes an. GlostrupTrollingKlub.dk bidrager ihvertfald gerne med den - endnu lidt sparsomme - viden vi har om fladfiskeriet i Køge Bugt.

Hilsen

"Team Hejren"
GlostrupTrollingKlub.dk

Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer