GlostrupTr...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041127 af
Besvaret af på emne GlostrupTr...
Indtil videre har godt 20 personer, fordelt på 8-9 både, tilmeldt sig arrangementet på GlostrupTrollingKlub.dk’s hjemmeside, og der indløber stadig tilmeldinger.

Hvis du kunne tænke dig at deltage, så husk lige at kigge forbi hjemmesiden, og under fanen ”Køge Bugt Konkurrence” at tilkendegive hvor mange personer I tropper op.

Tilmeldingen er ikke bindende (betalingen sker først på havnen på selve dagen), men af hensyn til det efterfølgende grillarrangement, vil det være rart at vide nogenlunde hvor mange som deltager.

Som I kan se på GlostrupTrollingKlub.dk har en del velvillige sponsorer bidraget med flotte præmier/gaver, som der vil blive trukket lod om blandt alle der deltager i konkurrencen.

glostruptrollingklub.dk/

"Team Hejren"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040900 af
Nej ikke endnu, jeg har haft travlt de sidste dage, og har glemt at ringe om dagen, ville ikke ringe når jeg huskede det sidst på aftenen. Jeg sætter nummeret fast i kasketten til imorgen -)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040899 af
Jamen i lige måde. Har du fået talt med Brian Bonde ? Jeg ved at han har forsøgt at få fat på dig.. Han har også skrevet i gæstebogen på din hjemmeside.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040898 af
team-basse, blir mir navn og båd)

Den kan følges her:
www.team-basse1.dk

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040897 af
tak for tipset -)

Glæder mig enormt til båden bliver klar om et par uger. har ventet 10 år på at komme igang igen) Ser frem ti at møde jer på vandet.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #1040896 af
Lars, pil-selv rejer eller skalrejer eller hvad de bliver kaldt. Kroges med hoved, hale, skal og det hele.. Hvis du slutter af med at stikke krogen gennem skallen, sidder rejen tilmed godt fast.

Rejerne kan f.eks. købes i Lidl. Her får du et ret stor pose for lidt over 30 kr., og der er rejer til flere ture i sådan en pose..

"Team Hejren"
GlostrupTrollingKlub.dk

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer