Fiskeriet ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041850 af
Besvaret af på emne Fiskeriet ...
Og så lige et af debutanten.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041849 af
Ja også et hej herfra "Tomaten" som du kalder den ! ! Rigtig fint med nyt dernede fra når man nu ikke kan være der selv. Vores tur endte med 3 tun med hjem fra 40 til ca 60 kg 2 meget store mistet.... begge tæt ved båden, den ene på en knækket stang og den anden på en fejl-harpunering. en 3. var på i ca 20 sekunder hvorefter krogen slap. Desuden 3 blåhajer i mindre størrelser og et par pigrokker. Nu er der kun 342 dage, 11 timer og 17 min. til vi skal af sted igen.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041836 af
Hej Bo, god tur hjemover. Tak for alle de fine rapporter. Vi ses dernede næste år. Så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe lidt med rapporteren, selv om det du har lavet er 100% i orden :o)

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
15 år 2 måneder siden #1041834 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Fiskeriet ...
Hvad er det for et slipsedyr der kommer frem på min skærm. God tur hjem og tak for de mange fine reporter du han lavet.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041822 af
Ulven er nu taget på land og vi har pakket til imorgen hvor vi drager hjem over og regner med at være hjemme fredag aften. Håber vi ses igen til næste år. Den gamle redaktør takker for denne gang.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041821 af
Super dag på på havet igen fisk to os, men vi så den sværd fisk som Uffe fangede springe to gang inden de fik den, vi kunne hører da hjulet gik og panikken bredte sig ibåden og det varede ikke længe for de satte efter fisken under stor stå hej. Senere høre vi over radioen at den vejede 50kg, stor tillykke her fra. Fatter har været en tur på havnen og der var kun kommet en tun ind på 50kg. Det er ikke nær så godt som da vi startede ud.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer