-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fiskeriet ...
Fiskeriet ...
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041708
af
Så er vi hjemme igen efter en super dag på havet. Vi tog ud omkring 13:00 i hav blik, det var meget varmt jeg var nød til at optræde i bar over krop. Ca. kl 13:30 tog vi en tun på ca. 45 kg som vi parterede og pakkede på havet. Den tog to den dybe cs 65 meter nede. Billed af fighten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041693
af
Hej Claus og andre. Velkommen hjem, Tunfeberen er præcis årsagen til at jeg ikke tør prøve, har simpelthen ikke råd til det med den kone jeg har nu *hehe*
Så længe hun ikke tjener penge nok, må jeg nøjes med at tage en sjælden tur på laksefiskeri... Dejligt at få det prøvet for jer/dig, men en skam der ikke var fisk til jer denne gang.
K&B
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041686
af
Så er Houdini også kommet tilbage til DK efter en uges fiskeferie i Jezera. Det har været en super ferie. Desværre blev det kun til 1½ dags fiskeri og ingen tun. Næste gang går det nok bedre
)
Tak til skipper Grizzly Jens. Det har været rigtigt hyggeligt. Jeg har nu fundet ud af at der er flere smitsomme sygdomme indenfor fiskeriet. Jeg havde allerede laksefeber, men nu er jeg blevet alvorligt smittet med tunfeberen også.. Det bliver nok dyrt!
)
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041680
af
Tja det var den aften, der var lidt vind hen under aften men ellers fint. Det blev ikke til nogen fisk i denne omgang. Vi var ved at sejle en fisker jolle ned på halvvejen tilbage til Jezera han nåede dog at vifte med en lygte i sidste øjeblik, det er lidt for spændende at sejle om natten når det er bælg mørkt (der var ingen måne til at lyse op) sammen med en masse små fiskerbåde uden lys på. Nede i haven er der ikke kommet så mange både som ventet der er stadigvæk god plads.
-
Keld Nørgård Jensen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 2 måneder siden #1041675
af Keld Nørgård Jensen
Hej.Så er Hjulben hjemme igen,nu skal der lige slappes af i nat og så skal der pudses grej,så det er klar igen så snart det er mugligt.
k & b
-
-
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041654
af
Så starter Big Game Competition imorgen men der er ikke kommet særligt mange både men de kan jo nå det endu. Der er blevet sat telt op på kajen og der er kommet nyt spil på tun kranen. Det er næsten havblik og meget varmt så det så det bliver godt at komme på havet idag.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fiskeriet ...
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder