Jeg har fo...

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 5 måneder siden #1038818 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Jeg har fo...
LOL Tonny det er sku da en god erfaring du har gjort dig.. de virker kun til store fladfisk...hvem gider også fange de små :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #1038779 af
Besvaret af på emne Jeg har fo...
Hvilken agn man vil bruge er nok et temperaments spørgsmål.
Har fisket flade en hel del år og sværger til naturlig agn, men skal man ud og har svært ved at få frisk agn kan man jo vælge bla. Gulp.
Har selv følgende erfaring: de sidste 10 ture efter flade har givet en snitfangst pr. tur på ca.60-75 fisk med 70% skrupper,25% rødspætter,resten Ising-hvar. Alle fisk over målet turene er gjort i 2007-2008 og kun på naturlig agn.
Så ja det behøver ikke være en videnskab.

• Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #1038776 af
Har nærmere oplevet de bliver bedre (mere ildelugtende) med alderen :-)

• Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #1038775 af
de kan lades op - fisker bedst de førte 30 min. har ikke oplevet at de bliver for gamle så længe der er "olie" i bøtten!

• Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #1038774 af
ok så prøver jeg igen. der er stadig saft i bøtten og jeg tar ofte en ny orm kan de blive udvandet eller for gamle

• Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #1038773 af
Der er såmænd ikke så meget mystik og særlige tricks ved at bruge Gulp. På krogen og så ud. Præcis som ville du agne en sand-/børsteorm. Fik en pæn håndfuld flade i går op til 600 gram. Isinger, skrubber og rødspætter. Alle fanget på Gulp Alive, brun/grøn med glimmer og et af de billige færdiglavede gul/røde forfang man feks. kan købe hos DK-Tanken i Næstved og andre steder. Som regel 10 stk. forfang for 100 kr. Det behøver ikke være en videnskab at være lystfisker. :-)

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer