-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Det ville ...
Det ville ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037477
af
Det var en fantastisk dag på vandet, fladt som et spejl men desværre langt fra fisk til alle både. Til gengæld lod snittet til at være nær, hvis ikke over 10 kg. Har selv en ide om at det klare og stille vand ikke var til vores fordel. Til vores frustration loddede vi ekstremt mange "flygtende" fisk fra omkring 40-50 fod som gik mod bunden istedet for at hugge. Det virkede samtidig som om at de fisk der blev fanget blev taget dybere end for en uge siden, muligvis pga forholdene var der mange meldinger om fisk i 65-75 fod.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037466
af
Hvordan gik det så i dag for de heldige der ku'' slippe for at arbejde?
Hvis vejrudsigten holder vil jeg indhente 3 ugers fisketørke torsdag. Kommer nok derned onsdag aften.
Knæk & bræk
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 7 måneder siden #1037414
af Jan Schmidt
Oncourse vil også køre til Klintholm idag
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037412
af
Min laksefeber lagde sig overhovedet ikke, efter den første uge af klubturen til Bornholm. Så jeg tager til Klintholm senere idag og sejler ud i morgen. Udgangspunktet er fiskeri nærmere på øen.
Sea Cloud
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037410
af
Endelig ser det ud til at man kan regne med vejrudsigten, vi tager mod 40-meterkurven tidligt imorgen. Er der nogle morgenfriske som vil have følgeskab så lad endelig høre fra jer!
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037240
af
Halløj alle sammen var på møn mandag i min båd kosten sammen buller og mette
mette fik 1 stk 4kg laks buller 1 stk 9,5 kg laks mig selv 1 stk 10 kg laks samt 4 mindre ørreder super dag,
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Det ville ...
Tid til at oprette siden: 0.249 sekunder