Det ville ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037477 af
Besvaret af på emne Det ville ...
Det var en fantastisk dag på vandet, fladt som et spejl men desværre langt fra fisk til alle både. Til gengæld lod snittet til at være nær, hvis ikke over 10 kg. Har selv en ide om at det klare og stille vand ikke var til vores fordel. Til vores frustration loddede vi ekstremt mange "flygtende" fisk fra omkring 40-50 fod som gik mod bunden istedet for at hugge. Det virkede samtidig som om at de fisk der blev fanget blev taget dybere end for en uge siden, muligvis pga forholdene var der mange meldinger om fisk i 65-75 fod.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037466 af
Hvordan gik det så i dag for de heldige der ku'' slippe for at arbejde? :-)
Hvis vejrudsigten holder vil jeg indhente 3 ugers fisketørke torsdag. Kommer nok derned onsdag aften.
Knæk & bræk

Mere
15 år 7 måneder siden #1037414 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Det ville ...
Oncourse vil også køre til Klintholm idag

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037412 af
Min laksefeber lagde sig overhovedet ikke, efter den første uge af klubturen til Bornholm. Så jeg tager til Klintholm senere idag og sejler ud i morgen. Udgangspunktet er fiskeri nærmere på øen.

Sea Cloud

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037410 af
Endelig ser det ud til at man kan regne med vejrudsigten, vi tager mod 40-meterkurven tidligt imorgen. Er der nogle morgenfriske som vil have følgeskab så lad endelig høre fra jer!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037240 af
Halløj alle sammen var på møn mandag i min båd kosten sammen buller og mette
mette fik 1 stk 4kg laks buller 1 stk 9,5 kg laks mig selv 1 stk 10 kg laks samt 4 mindre ørreder super dag,

Tid til at oprette siden: 0.249 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer