Ja. Min laksefeber faldt ikke efter mandagen. Jeg tror, at den steg 10 grader. MINDST. Ingen laks i båden. Jeg startede vest for bananen og trollede hele vejen ud mod 40m kurven. Og det var først derude jeg fik kontakt med laks. Èt godt hug på den ene downrigger. Den tog godt udløb og jeg startede med, at bjærge de nærmeste stænger. Med båden i tomgang fremad, kunne jeg overhovedet ikke rokke fisken, så resten af stængerne blev bjærget. Selvfølgelig da jeg skulle til, at fighte fisken, kastede den sig fri af vandet og mistede krogholdet. SURT!! Men det så fedt ud på det flade vand. Det blev ikke til flere kontakter og jeg tog forholdsvis tidligt ind til Klintholm "parkerings-helvede".
se evt. indlæg 8056
Jeg ankom fredag eftermiddag, hvor der stadig var plads til trailer og bil på den lille grus plads over for slæbestedet. Nogle vælger, at parkere deres sæt der. Og forståeligt nok, så bliver traileren da ikke stjålet. Men alligevel. Der kunne stå mange biler der istedet for og traileren er vel også forsikret. Jeg må indrømme, at det jeg så da jeg anløb Klintholm lystbådehavn mandag eftermiddag, chokerede mig. Der var henkastet biler og trailere overalt. Også de steder, hvor man ikke må parkere. Jeg parkerede selv på græsarealet uden for byen. Det tog mig rundt regnet 4 minutter, hver vej. Så det er ikke ligefrem meget fisketid der går spildt.
Jeg blev PISSED OFF, da jeg havde sat min båd i vandet søndag eftermiddag og erfarede, at der ikke var strøm og vand på broerne, samt toiletterne var låste. Jeg fik så at vide, at ejeren af havnen ikke havde betalt sine regninger. Mage til frækhed, nu kommer vi søde rare trollingtosser og smider lidt penge i kassen og så er der ingen service. Jeg var lidt skuffet.
Men efter, at have set mandagens respektløse parkeringer, var det ikke længere Klintholm havn jeg var skuffet over. Det var sku os selv.
Så kære fiskevenner og ligesindede trollingtosser. Mand jer op!! Det er sku lettere, at blive accepteret hvis vi opfører os ordentligt!!!!
Sea Cloud