BORNHOLM U...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037797 af
Besvaret af på emne BORNHOLM U...
Jeg var også med i trolling master for første gang og hviken tur det endte med ,på sidstedagen lørdag fangede jeg en stor laks på 10,830 kg og med Niel- erik''s - "team bamse''s på 5,985 kg endte båden med at ligge på en total placering som nr. 37 , tak til "Team Bamse" for en dejlig uge og mange timer sammen på Bornholm .
Hilsen Lennart - Team TIKITO
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037776 af
ja jeg var selv med for første gang for at prøve at fange en laks som jeg aldrig har prøvet før og man må sige lykken var med mig for jeg fik denne her på 14,2kg og sluttede trollingmaster på en samlet 9 plads så jeg er jordens lykkeligste mand
hilsen team firefighter
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037772 af
Så er 11''ren også landet hjemme igen efter 3 uger på "Klippeøen", båd og bil er tømt og der er klar til næste tur.

Det blev ikke til mange fisk denne gang, men hyggen, kammeratskabet og opholdet på Verona kan der ikke klages på.

Tak til Betina og Per for de 2 dejlige uger og arrangementet på Christiansø, ses til næste år.

Da svigerfar og Merethe ikke kom med i år, havde jeg to nye gaster med, Steen i første uge og Nikolaj i anden uge, og så kom Brian igen til Trolling Master.

Steen havde en god tur med en personlig, han fik Laks på 8,4 og Havørred på 6,7 kg. de to dage vi var ude, Nikolaj og Brian trak begge en 0-bon.

Eneste minus var at Formanden og Kasseren snuppede Bamses og min sædvanlige havneplads til Trolling Master, men hva'' det er jo også dem der uddeler "julekurve".

Endnu engang tak til alle for nogle dejlige uger, glæder mig til vi ses til næste arrangement.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037623 af
Så er årets Bornholmertur slut og slutresultatet blev:

Palle Christensen gast hos Feelgood blev nr. 1 med en laks på 13,1
Søren Sørensen fra SRFishing blev nr. 2 med en laks 12,5
og kunsulenten gast hos Brøleren blev nr. 3 med en laks på 11 kg

Jan Pedersen Team Japp fik største HØ på 4 g.

Der var et par stykker der havde været med i præmierække hvis de havde valgt at blive på Bornholm til afslutningen, de valgte dog at tage hjem før tid og "røg" derfor, i lighed med tidligere år, ud af præmierækken

Billedet er Brian fra Team Guffi med en laks på 10,6 fanget søndag ude på kælderhalsen på en Grizzly wobler i 80,2 fod, der igen i år har fisket rigtigt godt på Bornholm, dumt at brænde krudtet af inden trollingmaster (ikke at jeg er misundelig).

Knæk og bræk

Tom Jensen
kasserer SSK
Bilag:

Mere
15 år 7 måneder siden #1037608 af Peer Højdorff
Besvaret af Peer Højdorff på emne BORNHOLM U...
Salmokiller siger også tak for en god uge selvom laksene ikke kom om bord. Tak til Bettina og Per for god mad og hyggelige rammer. Vi ses til næste år O) Knæk og bræk til dem som skal deltage i BTM.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037606 af
Wagner og junior takker for en solrig uge på den dejlige klippeø. Fiskeriet var ikke det bedste, men sådan er fiskeri jo. Det positive er at der er gode chancer for at det bliver bedre næste år, hvor jeg også vil være at finde på Verona og et stykke ude på østersøen. For det som fiskeriet mangler er der så rigeligt i måltiderne og i hyggen. Knæk og bræk til drengene der fisker ved BTM. Pas nu på Svenskerne, Finnerne og alle de andre. Det kunne være rart hvis vinderen havde en SSK kasket på...... ses

Tid til at oprette siden: 0.212 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer