BORNHOLM U...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037069 af
Besvaret af på emne BORNHOLM U...
Hej alle
Vel ankommet til Per Verona Bornholm.vi tager der stille og roligt det blæser lidt, men i morgen skulle det blive ok, så vi prøver syd på og håber på lidt fisk i båden
Hilsen Kenneth Team Haddock

Indsendt af Kenneth Orlander den 5. april 2009 kl. 10:22:05

Gå tilbage
Hey Kenneth Du/i ønskes et stort Kæk og bræk og tak for skænken forleden dag, og ikke mindst kigget på apteringen af din båd, det har givet mig stor inspiration til min egen MF''''er, jeg synes det var kanon venligt af dig at dele dine løsninger med mig. Håber du lander en masse laksebamser :-)

Mvh "Falkor"
Indsendt af Claus Sigsgaard den 5. april 2009 kl. 19:58:37

se indlæg 10029.....!!!!
Indsendt af Mogens Salmon-Ella den 5. april 2009 kl. 11:51:41

Er slet ikke misundelig... for misundelse er grimt. Håber i fanger en masse, og er klar til en slankekur, når i kommer hjem (efter Per´s mad). K&B til alle.

Indsendt af Steen "Sille2" Hjorth den 5. april 2009 kl. 10:50:53

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036995 af
Vi ankom til sommerhuset i Melsted lørdag eftermiddag og nåede en tre timer på vandet, der skete ikke så meget, og det samme var tilfældet søndag hvor der var rimelig bølgegang. I dag mandag har vi haft 4 laksehug, men alle stod af igen efter kortere eller længere tid. Vi fik hug på sideplaner og grizzly med 30 g. bly foran - dipsy og pirat - apex med 30 g. bly fisket som tyven 200 fod agter og endelig i 50 fod på en ismo. Sidstnævnte tog et forygende udløb på 400 fod mens vi bjærgede 3 stænger, hvorefter den stod af!

Jaja, i morgen er der atter en fiskedag ihvertfald indtil middag. Der kommer noget østenvind så vi skal tidligt op.

Fiskehilsner fra Melsted
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036983 af
Hei
Tilbake fra en ukes fiske på Bornholm. Fikk 11 lakser i båten med 9,8kg på topp. Vi fikk alle fisker sydpå. Bildet er av min største på 9,8kg og Torben med en på 6,5kg. Fisket den dagen med dansk-norsk manskap (team unionen). Takk for rapporter under turen, og hjelp da elspillet døde under opptak av båt, i Nexø. K&B einar
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036970 af
Er slet ikke misundelig... for misundelse er grimt. Håber i fanger en masse, og er klar til en slankekur, når i kommer hjem (efter Per´s mad). K&B til alle.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036966 af
Så er Team Max kommet godt hjem fra en uge på Bornholm, En enkelt dag omkring u-både gav ingen resultat, ej heller en tåget dag omkring bakkerne, så kom tirsdag med en hulens vind fra vest, så båden i fra Tejn og ned langs kysten fra Tejen til Gudhjem 3-400m ude, i bugten lige før Gudhjem, endelig 3,3kg HØ.
Onsdag torsdag og fredag ud fra Nexø ned til bakkerne og silderyggen, Torsdag aften med nyt mod og et rigtigt godt tip, så fredag kom der laks i båden, kl ca 10.00 kom den første ca 4 kg. på flasher, i 80 fod, med en lille Grisli guld/blank, så sketer der faktisk ikke mere før vi omkring kl.18.00 besluttede at stoppe for den her sidste dag, lige inden vi skulle til at hive op, ja så bang, en fin laks på 8kg, igen på samme stang i samme dybde med samme agn.
så selv om starten var meget svær, så blev slutningen det som giver et dejligt minde fra Bornholm 2009

Knæk og Bræk til jer alle som er der over eller er på vej.
Hilsen Jan og Mogens
Team Mac

Mere
15 år 7 måneder siden #1036900 af Jørgen Madsen
Besvaret af Jørgen Madsen på emne BORNHOLM U...
Godt at se "uge 16 holdet" er i form :-) Tillykke med fangsten - ses om en uge.

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer