-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
Info fra S...
Info fra S...
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030416
af
Det beste er at tjekke farvandeudsikten den passer næsten altid. jeg ville ikke prøve at fiske i 1 meter høje bølger. har været der hvor det blæste op og kom kun med nød og næppe i havn.når det blæser mere end 8m fraråder Jan at man sejler ud.jeg set dem sejle ud i 12 m vind men de kom hurtig ind igen . det er også svært at få den rigtige trollings fart hvis man bliver kastet rundt af bølgerne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030415
af
Hej Steen.. Det kan jeg godt se fornuften i.. Vi har nemlig prøvet 1,5 meter i køge.. Ikke særlig sjovt fiskeri.!
Hvis de nu lover for meget vind.. Bliver man så informeret eller skal man kører hele vejen til Sverige for at få afvide om det er aflyst.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1030413
af Steen Højager
Ud for Simris er der jo ret dybt, og derfor er det ikke nødvendigvis særlig slemt med 1,5 meter sø - for de bliver samtidig ret lange og forholdsvis bløde. Jeg vil hellere i Østersøen i 8 sm NØ end i Køge Bugt i 8 SØ.
Normalt aflyses ved vind på mere end 8 sm
Knæk og bræk Steen
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030412
af
Hvordan ser det ud hvis vinden er i nordøst med 7-8 M/S som pt. lovet..? Kan man så komme ud hvor det bliver spændene.. eller er det så kystfiskeri..? Eller er det helt umuligt at komme ud derover så.?
Hvor går grænserne.?
Tror vi sætter vores grænse ved 1,5 m bølger
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030401
af
Lars Post har været i simris og det gav en ørrede på ca 4 kg og en laks på ca 3 kg samt mistede et par mindre
fine fisk vi så dem rense bordet
Bo TICA
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030389
af
ja vi må håbe at det bliver godt vejr !!!!
WEEEEE det ville være dejligt !!
-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
Info fra S...
Tid til at oprette siden: 0.232 sekunder