-
Forum
-
Hovedforum
-
Opslagstavlen
-
Info fra S...
Info fra S...
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030461
af
Jan har lagt dette på simris hjemmeside.
Onsdag 3 september
Det närmar sig Landskamp och med det alla frågor om vädret och eftersom de senaste dagarna varit lovat friska vindar som uteblev så vet de tusan hur vädret kommer att se ut fr-lö.
Men i eftermiddag så har tävlingsledningen ett telefonmöte då slår dom sina kloka huvuden ihop och bestämmer vindarna till Landskampen, resultatet kommer här på sidan.
Jag tror på fiske och därför var jag en tur över till Tempo i KBH i går och plockade saker hos Michael, till hjälp hadde jag Kungen som valde ut sina favoriter och jag lovar han har många spesialare och de flesta har även jag på väggen nu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1030459
af Steen Højager
Hej Martin
De gange, jeg har været med, er det blevet kundgjort på skippermødet samme morgen - og altså i havnen -(
Hvis det bliver ved med at hedde 9 m om lørdagen og 4 om søndagen, ville jeg gætte på, at det blev flyttet til søndag -)
For øvrigt mener jeg at frv.dk er en mest præcise udsigt, men den dækker kun ca. 2 døgn frem.
Knæk og bræk Steen
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030458
af
Hej Jan
og den er så ændret igen til at der står 5 ms. formiddag og 4 efetrmiddag - det kan desværre nå at ændre sig mange gange inden weekenden, men jeg lagde mærke til at DMI igår aftes sagde 5 ms. lørdag - så hvor der er liv er der håb
mvh
Tom
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1030447
af Jan Jørgensen
Hej
På de her kanter bruger jeg osse:
www.smhi.se
Hvis I zoomer ind på kortet, så vil I kunne se, at de mener 9 m/s lørdag formiddag og 4 m/s om eftermiddagen. Begge dele fra sydvest.
vh
jan
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1030445
af
uhh Thor håber ikke det bliver som dit link siger.. for så er der 12 M/S kl 8 og 11 kl. 11 Og det er lige ind i fjæset
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-