Hej Spæn...

  • Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi
  • Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103993 af Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi
Besvaret af Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi på emne Hej Spæn...
Hej Dan

Var det ikke mulighed for at lægge referaterne i nyhedsbrevet, så kunne alle medlemmer som ikke kommer til klubaften også læse dem.
Hvis vi alle skal læse referaterne til klubaften bliver det kø om den mappe, med mindre at i kommer med 20 kopier af referatet!!

Mvh Kjeld

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carsten Eriksen
  • Carsten Eriksen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103991 af Carsten Eriksen
Besvaret af Carsten Eriksen på emne Hej Spæn...
Tak for dit svar Dan .

Helt ok ,at du ikke kender alle medlemmer, og af gode grunde ikke ved om jeg har været tll generalforsamling.

Her fra kan jeg heller ikke sætte ansigt på dig, har dog været en del af klubben i flere år.

Når det er sagt ,synes jeg måske ikke det er helt ok, at dem der ikke lige kommer forbi klubhuset, ikke kan blive informeret om hvad der sker i Fyns Trolling Klub. (tænker referater )

Jeg er sikker på, at den store procent del af klubben, der er medlem for at nyde godt af forsikring, men ikke er i klubben til hver medlemsaften ,også bør vide hvad der sker/besluttes. Og her er facebook nok ikke det medie der skal bruges. Alle ønsker ikke det medlemsskab.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #1103990 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Spæn...
Hej Ole.
Jeg respekterer dit synspunkt.
Vedrørende beslutningen omkring referaaterne, så er det bestyrelsens beslutning.
Mvh.
Dan Østergaard-Poulsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #1103989 af Ole Kold
Besvaret af Ole Kold på emne Hej Spæn...
Det er simpelthen så arrogante en udmelding at komme med
Det står i skærende kontrast til åbenhed og medbestemmelse som siddende bestyrelse ellers har gjort sig til fortaler for.
Jeg er dybt rystet over den beslutning
Det kan næppe være en enig bestyrelse som står bag dette.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #1103988 af Ole Kold
Besvaret af Ole Kold på emne Hej Spæn...
Hold da op Dan
Det overrasker mig det svar til Carsten
Det vil sige at man er nødt til at tage ud i klubben for at læse et referat?
Det vil medlemmer fra fx Esbjerg da sikkert sætte pris på

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #1103987 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Spæn...
Hej Carsten
Nu kender jeg ikke alle medlemmerne af navn, så jeg er ikke klar over, om du var med til generalforsamlingen?
Men svar på dit spørgsmål er et JA - og det er ikke under referater på hjemmesiden.
Jeg oplyste på generalforsamlingen, at alle referater fra bestyrelsesmøder findes tilgængeligt i en mappe, som er i Klubhuset på klubaftner, som er den 1. onsdag i hver måned. Alle medlemmer kan få adgang til at se referaterne, hvis de ønsker det.
Referatet fra den netop overståede generalforsamling, vil også være at finde i denne mappe, når det er blevet lavet, og underskrevet af bestyrelsen.

Jeg håber, at det er svar på dit spørgsmål - ellers er du velkommen til at kontakte mig på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., eller på telefon 22906000

Mvh

Fyns Småbådsfiskeklub

Dan Østergaard-Poulsen
Formand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.243 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer