-
Forum
-
Hovedforum
-
Alt om grej
-
Hej jeg ha...
Hej jeg ha...
-
Michael R. Schack
-
-
Offline
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
Indlæg: 367
-
Modtagne Tak: 0
-
-
7 år 9 måneder siden #1100264
af Michael R. Schack
Undskyld jeg har sovet i timen, iac er noget andet jeg tænkte på skille ventil.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Michael R. Schack
-
-
Offline
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
Indlæg: 367
-
Modtagne Tak: 0
-
-
7 år 9 måneder siden #1100263
af Michael R. Schack
Normalt kan man ikke justere men hvilket fabrikat taler vi om ?? og hvis du har spændingen på begge batterier skulle den jo gerne vedblive at være 14,2 V også
på havet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
Indlæg: 5
-
Modtagne Tak: 0
-
-
7 år 9 måneder siden #1100262
af Frank Halle
IAC ventilen kan justeres men det skal du nok lade en fagmand gøre, den skal stilles på bestemte % ved forskellige omdr.
Prøv evt. Vestsjællands marineservice han ved noget om Suzuki og er ikke så langt fra dig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Rene Pedersen
-
Emne forfatter
-
Offline
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
Indlæg: 47
-
Modtagne Tak: 0
-
-
7 år 9 måneder siden #1100261
af Rene Pedersen
Til Michael shark jeg har målt 14 ,2 volt på begge de nye batterier ved 1000 omdr så den lader fint jj marine har prøvet at koble iac ventil fra men den gjorde det stadig da vi afprøvede venter på sejle vejr så prøver jeg med de nye batterier men kan den iac ventil justeres eller er det byt til nyt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Michael R. Schack
-
-
Offline
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
Indlæg: 367
-
Modtagne Tak: 0
-
-
7 år 9 måneder siden #1100259
af Michael R. Schack
Glemte at der kan være problemer med skille relæet således at startbatteriet får ladning men ikke forbrugsbatteriet så det skal du også teste på samme måde
som beskrevet der skal ligge 14,0-14,2 volt på begge batterier ved 1000 Rpm på
begge batterier.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Michael R. Schack
-
-
Offline
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
Indlæg: 367
-
Modtagne Tak: 0
-
-
7 år 9 måneder siden #1100258
af Michael R. Schack
Det er ikke en batterifejl så vil du ikke kunne starte motoren men få testet hvor meget motoren lader ved 1000 Rpm. sæt et voltmeter på batteriklemmerne og der skal du måle ca.14,0 - 14,2 V så er generatoren iorden.K&B
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
Alt om grej
-
Hej jeg ha...
Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder