Hej jeg ha...

  • Rene Pedersen
  • Rene Pedersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
7 år 9 måneder siden #1100256 af Rene Pedersen
Besvaret af Rene Pedersen på emne Hej jeg ha...
Michael shark og Frank Halle jeg prøver begge ting der kommer svar når jeg finder fejl men begge ting som i kommer med lyder som en løsning tak for det jeg har selv gået med tanken om kan det skyldes et batteri der er lidt def som mangler lidt strøm i lave omdr feks ved trolling hast jeg er lige ved og montere 2 stk 85 amp på i stedet for 2 på 55 amp alt ska prøves svar udbedes gerne fra alle eller kan det slet ikke være det der gør det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Michael R. Schack
  • Michael R. Schack's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
7 år 9 måneder siden #1100255 af Michael R. Schack
Besvaret af Michael R. Schack på emne Hej jeg ha...
Der sidder nogle termo følere der kan give fejlsignal eller fortæller at motoren er for varm. har termostaten været ude og testet i en gryde for at se om den åbner som den skal ved ca.60gr (spørg Suzuki) det lyder som el fejl.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 9 måneder siden #1100254 af Frank Halle
Besvaret af Frank Halle på emne Hej jeg ha...
Hej Rene
Hvis koderne er de samme som på Suzuki 60 og 70hp fra 2008
Kan det være din IAC-valve der skal justeres
Den giver alarmen, men skulle ikke gå i nødprogram
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Rene Pedersen
  • Rene Pedersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
7 år 9 måneder siden #1100252 af Rene Pedersen
Besvaret af Rene Pedersen på emne Hej jeg ha...
Jeg har vanduskiller på og har også tømt den intet vand i er der nogen der ved hvor man evt kan få oplyst fejl koden i forhold til de blink den gir eller en hjemmeside alle svar modtages mv rene

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 9 måneder siden #1100251 af Bent Olesen
Besvaret af Bent Olesen på emne Hej jeg ha...
Prøve at montere et brændstoffilter/vandudskiller. Det er ikke sikkert det hjælper men skader gør det helt sikkert ikke. Hjælper det ikke så find en anden mekaniker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Rene Pedersen
  • Rene Pedersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
7 år 9 måneder siden #1185675 af Rene Pedersen
Hej jeg ha... blev oprettet af Rene Pedersen
Hej jeg har en Suzuki 50 hk four strouke fra 2007som er begyndt at komme med fejl den har været hos jj marine og blevet skilt og renset den har fået adiativer i brændstof et og den har fået ny impeller og olie og filter intet hjælper når man sejler feks i lave omdr begynder den med engine fejl beep beep lyd hele tiden og går i nød program der har været computer på de kan intet se den kommer med 3 blink og og et længere bling i tjek engine hva kan det være nogle gange går der en time nogle gange 10 sek svar modtages meget gerne jeg er ved at blive grraaaa i hovedet alle svar er velkommen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer