Jeg har k?...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 11 måneder siden #1008216 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har k?...
Hej jeg har en jofa faschion 18 fod med en 50 hk suzuki 4 takt den sejler med 3 personer med fuld oppakning og en suzuki 8 hk 2 takt der sider fast ved den storer.så går den 30 knob.med hjemme lavet trim flaps på motoren det virker rigtigt godt.<br>
og jeg har også lavet fast tag i glasfiber. på min båd står der den er til 40 hk men med 50 hk er der ingen problemer.<br>
ps har fler foto af båd og motoren<br>
skriv hvis det er noget Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

<br>
HILSEN STOR STÅHAJ
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 6 måneder siden #1004541 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har k?...
Filerne er fjernet fra serveren og kan ikke længere vises eller downloades.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 9 måneder siden #1003804 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har k?...
Hej jeg har selv en jofa 485 og den vejer kun 380 kg så tror 500 er lidt overdrevet. jeg har haft nogle forskellige motore på min og med en 40 HK kan det godt lade sig gøre at stå på vandski men det er nu sjover med 50 HK eller 60. når du skal havde ny motor til din båd skal du være klar over at hækken kun passer til kortben og det er ikke nemt at finde en nyer 40-60 hk motor med kortben og da vi nu har købte hel ny motor har vi måtte forhøje hækken. tillykke med din nye båd den skal du nok blive glad for

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 2 uger siden #1001028 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har k?...
HEJ LARS!JEG ER DEN GLADE INDEHAVER AF EN JOFA 485-KANONBÅD...LILLE OG FIKS...NEM AT TUMLE.DEN ER STÆRK OG STIV OG GODT BYGGET.JEG HAR HAFT DEN I 5 ÅR NU.DENS ENESTE PROBLEM ER AT DEN IKKE ER STØRRE,MEN HVIS MAN ER LIDT TOLERANT SÅ GÅR DET SGU FINT.JEG HAR NÆSTEN ALTID DEN LANGHÅREDE MED,OG VI OVERNATTER I DEN HVER GANG VI ER TIL STÆVNE (JSK).DEN SKAL DU NOK BLIVE GLAD FOR!M.H.T MOTOR,SÅ HAR JEG EN 60 HK JOHNSON 2T MONTERET,DEN GÅR 33 KN MED 2 MAND,FULDT UDRUSTET OG PAKKET TIL FISKETUR.DERUDOVER HAR JEG EN 6 HK EVINRUDE 2T MONTERET TIL TROLLING,-DEN SLÆBER DEN STORE OGSÅ,UDEN PROBLEMER.SÅ SMID DU BARE 60 HK PÅ NAKKEN AF DIN JOFA,DET KAN DEN SAGTENS BÆRE,OG SÅ KAN DU OGSÅ KOMME LIDT RUNDT MELLEM FISKEPLADSERNE!TILLYKKE MED BÅDEN OG VELKOMMEN I KLUBBEN!VENLIGST MORTEN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 uger siden #1001000 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har k?...
Jofa-brochuren ligger nu på min hjemmeside.<br>
<br>
Små udgaver af filerne (vises hurtigere på skærmen) ligger på<br>
<br>
www.spidybot.com/jofas.jpg

www.spidybot.com/435s.jpg

www.spidybot.com/485s.jpg

www.spidybot.com/555s.jpg

www.spidybot.com/jofbs.jpg

<br>
Store udgaver ligger på<br>
<br>
www.spidybot.com/jofa.jpg

www.spidybot.com/435.jpg

www.spidybot.com/485.jpg

www.spidybot.com/555.jpg

www.spidybot.com/jofb.jpg

<br>
Hvis du vil hente de store filer forat kunne printe eller se dem på din pc, skal du skrive<br>
<br>
www.spidybot.com/jofa.zip

www.spidybot.com/435.zip

www.spidybot.com/485.zip

www.spidybot.com/555.zip

www.spidybot.com/jofb.zip

<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 uger siden #1000994 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har k?...
Forresten - tilbage til dit oprindelige spørgsmål: En tommelfingerregel siger, at man mindst skal have 75-80% af max. hk for at opnå de egenskaber båden er designet til. Derfor lyder 45-50 hk som et godt valg. <br>
I gamle dage havde jeg en båd i samme størrelse med Merc 2-cyl. 35 hk som virkede OK uden at imponere. Jeg prøvede den dengang med en 4-cyl. Merc 50 hk og det blev en helt anden båd at sejle. Både topfart, acceleration og hele den måde den bevægede sig i søen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer