Hej.Til al...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 uger siden #1007669 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.Til al...
Ja så lykkes det michael<br>
<br>
Simristræf d.22.04.2006.<br>
<br>
<br>
<br>
Lørdagen var en blæsende dag med tiltagende vind, så fiskeriet blev afkortet til at alle skulle være i havn kl. 12:00.<br>
<br>
Vi startede ved 11’eren og satte kursen mod 77’eren, men det døde hav viste sig ikke fra den gode side, store bølger og ingen fisk.<br>
<br>
Efter 77’eren satte vi kursen med 44’eren og ca. midtvejs kl.10:15 udløste den ene stang ganske blødt, som nu torsk kan gøre det. Men det viste sig hurtigt at det var noget af det rigtige. Der kom nu et udløb på 600 fod i et hug, så det var rigtigt nok, noget havde stukket sig på krogen. De andre stænger blev bjerget i en fart ( som det nu kunne lade sig gøre i den høje sø) så fighten kunne begynde. Men det var vi ikke enig om så der kom flere udløb hver gang den kom tæt på båden, og bedre blev det ikke da den så os, så ville den slet ikke ind ( kan man nu forstå det), men efter flere forsøg kom den i nettet, og på dørken. Ingen tvivl det var en fin fisk vægten dansede mellem 12 til 14 kg. på søen.<br>
<br>
<br>
<br>
Vægten ved vejningen viste 12,4 kg, som udløste 1.præmie for største laks under træffet, og en 5. plads samlet.<br>
billede ligger under fangstraporten<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 uger siden #1007604 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.Til al...
Hej..Jeg er lige kommet hjem fra simris som desværre ikke kan diske op med det fiskeri som man kunne forvente =0 laks på 5 dage det er jo ikke for godt men jan havnefode siger vandet stadig er for koldt det vil sige ca 2 grader og det skulle gerne op over 5 eller mere før det rigtig sker..Men alt kan lade sig gøre så det er bare over at give den gas..jeg kommer igen om ca 3 uger og forventer det er der det sker..KNÆK OG BRÆK...Team NEMO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 uger siden #1007600 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.Til al...
Jeg skal også gører mit

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 uger siden #1007597 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej.Til al...
Hejsa Michael.<br>
Takker, skal nok gøre mit bedste, om de andre gør det afhænger vist af mængden af irish coffee og andet godt :-) Hehe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 uger siden #1167823 af ukendt bruger
Hej.Til al... blev oprettet af ukendt bruger
Hej.Til alle der tagger over til simris<br>
Håbber at i fanger en masse laks<br>
og håbber i for en god tur<br>
knæk og bræk<br>
Mvh.Yrsa d2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer