Bedre sent...

  • Henrik Bredfeldt (mågeklatten)
  • Henrik Bredfeldt (mågeklatten)'s profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
18 år 4 uger siden #1007589 af Henrik Bredfeldt (mågeklatten)
Besvaret af Henrik Bredfeldt (mågeklatten) på emne Bedre sent...
Hej Stefano.<br>
Selv tak for en fed tur.Det var fedt at komme på vandet, når ens båd står på land og bliver klargjort til Norge.JA det trim virker.Mullepigen er en anden båd at sejle i, så jeg kan også sige OK for trimet.Stefano tak for turen og håber at komme med en andengang.Hilsen Henrik (Mågeklatten)<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 uger siden #1007588 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Bedre sent...
hej.. Virker det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 1 måned siden #1167821 af ukendt bruger
Bedre sent... blev oprettet af ukendt bruger
Bedre sent end aldrig.!<br>
Stor tak til Henrik B. (den ene "Mågeklat") for en ualmindelig super lørdag d. 15 april på Møn. Nå ja Klintholm er jo et eller andet sted på Sjælland, og det er jo kun et spørgsmål om afstand eller hva´? Vi fandt det jo alligevel til sidst med glemt reservedunk mv. 7 pæne torst og en ubåd eller hvad det nu var ...... vi mistede, ja med erfaring bliver man jo klogere. Som i kan se var vejret perfekt men der var tavshed over vhfén, dog blev den brudt sidst på eftermiddagen og rygtet siger at der blev nettet en 12,7 er. stort tillykke til ham. Ligeledes stort tak til Jan Wagner for den fine promovering af QL trimmet fra Volvo Penta, det kan på det varmeste anbefales. Jeg har med andre ord fået en ny båd, det trim virker bare!!<br>
Nå men nok om det, buk og knep øh jeg mener knæk og bræk. CYA "Mullepigen"
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer