Trollingba...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 1 måned siden #1007272 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Trollingba...
Jeg skrev det mere, for så var du måske fri for at finde et sted, hvor du kunne få lavet dine rustfrie ¨ben¨

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 1 måned siden #1007271 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Trollingba...
Jeg har lige lavet en trollingbar til min egen ryds 535 fc, jeg har lavet den i u-form. D.V.S. at jeg lavede en stykke teaktræ der havde målene 5cm. gange 7 cm. som jeg skruede på undersiden af trollingbaren, som var lavet af et bræt som målte 2,5 cm. gange 15 cm., så det passede med at det lå ovenpå søgelændret. Derefter tog jeg nogle gennemgående rustfrie bolte, som jeg borede hele vejen igennem, monteret det med de beslag som sidder på stangholdere, som er til at monterer på netop søgelænder. Og indtil videre fungere det fint.<br>
Jeg har behandlet det med udendørs teaktræsolie, hvor der er en anelse teakpigment i, og det blev sgu rigtigt flot.<br>
Håber det giver dig lidt hjælp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 1 måned siden #1007270 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Trollingba...
Prøv og spørg hos Tempo Både, der har de styr på det. Tror også du kan få de rustfrie ben. <br>
Hilsen Per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 1 måned siden #1007267 af Torben
Besvaret af Torben på emne Trollingba...
Prøv at søg på eks. trollingbar under menupunktet Søg i forum, så finder du noget på emnet. bl.a. under inlæg: Alt om - Både/3517

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 1 måned siden #1167750 af ukendt bruger
Trollingba... blev oprettet af ukendt bruger
Trollingbar til RYDS 535FC. Kan du hjælpe mig? Jeg har en velegnet mahogniplanke, men jeg savner to ting: Hvorledes overfladerbehandler jeg træet? Olie og eller lak? Hvor kan jeg købe / få fremstillet rustfrie "ben" fra båden til undersiden af baren?<br>
Medlem nr. 694<br>
Flemming Kaspersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer