Stortorsk ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005407 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
lige en appetitvækker fra min bedste sæsson 2004, billed er fra 8.feb 2004 min bedste dag nogen sinde. :-P
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005406 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
hubert var ude idag og det blev til 6 torsk med størst på 8,7 kg,salty var også ude men måtte sejle ind tidligt pga defekt tranduser.<br>
<br>
til alle jer der har lowrance husk at logge dybder til claus og hvis du ikke er med i ordningen så bliver du det ved at ringe til claus på tlf. 40743120. dybderne bliver brugt til at lave søkort med, du kan fx.læse om det i fiske avisen. claus er også ved at opbygge en hjemmeside der hedder www.fiskekortet.dk

<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005398 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne Stortorsk ...
Raymarine Per, Raymarine mvh. (THOR)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005397 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
<br>
ja jeg kom da ud af fjerne og af sted, men vi fanged ikke noget, og ca. 1,5 times tid efter vi kom ud lukked det helt til og da min lowrance radar ikke var funktinonel :0) , måtte vi liste ind da sigten ikke var mere end 50-100m. vi skal på vandet igen lørdag og søndag.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1005393 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Stortorsk ...
et nytår er startet og det er vi også, vi er på sundet senest kl.1200 idag og så må vi se om det bliver tømmermændene hver, jeg har ihvertfald måtte finde en chafør ;-P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 3 måneder siden #1188214 af ukendt bruger
Stortorsk ... blev oprettet af ukendt bruger
Stortorsk vinteren 2006<br>
<br>
Så er tiden kommet til at der dømt vinter fiskeri efter stortorsk. Jeg ved at Martin ” Hubert” har fanget en måler på hver tur her de sidste 7 dage, og turbådene melder og rigtig gode fangster på driv, samt enkelte måler på bule, så der er gode takter for vinteren 2006.<br>
<br>
Som jeg plejer starter jeg dette forum hvor der løbene vil komme fangstberetninger og en gang om ugen vil der være en opgørelse på antal måler samt den største pr. båd. Det er ikke en konkurrence ,men en oplysning til vores medlemmer og "ALLE" kan deltage, ved at sende mig en Mali med ugens antal og den største, senest mandag formiddag så det kan være lagt op inden klubaften, så søger jeg for at du/i kommer listen her på siden. "MAN" skal selv skrive her i dette forum om sin tur hvis man vil dele sine erfaringer og oplevelser med os alle, og gerne billeder af de flotte fisk.<br>
<br>
Jeg glæder mig til at se gamle som nye på vandet denne vinter.<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
<br>
Mvh per lassen (grisling)<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.247 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer