Hej<br> Je...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1004023 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Je...
Så er en vidunderlig dag på bæltet slut. Det blev en meget smuk tur som først gik til revet og ud langs bropillerne. Det blev til en undermåler ved bropille 5. På med nogle rejer og så fiske efter de flade ved ankerblokken. Det er rent frås at smide skrubber ud når de er under et halvt kilo, men det var fakta så mange var der - jeg ramte lige det tidspunkt hvor strømmen vendte. Ud og pirke efter torsk på 25 meter - de var ikke til at få i tale, så turen gik med alt isenkrammet sat ud til Sprøgø og hele vejen rundt med 5 - 10 m vand under båden - utroligt flot tur.<br>
Alt i alt blev det til 8 skrubber i kurven med den største på 910 g, en torsk på 1,5 kg og 3 undermålere. <br>
Der var mange på vandet bl.a. Team Daiva og Gundsø - det ville være fint og høre om de har fanget noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1004011 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Je...
Hej "Kringle"<br>
Du må meget gerne give en melding om hvordan det gik, da jeg overvejer at tage på bæltet torsdag. Knæk og bræk!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1187804 af ukendt bruger
Hej<br> Je... blev oprettet af ukendt bruger
Hej<br>
Jeg prøver lykken imorgen på bæltet, bedre vejrudsigt får man vel næppe. <br>
Skal prøve alt det jeg "normalt" ikke gør. Er der andre som har samme idé, regner jeg med at sejle fra Korsør ved 10 tiden.<br>
"Kringle"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer