Plads til trailerbåd i Nordsjælland

Mere
3 år 7 måneder siden #1190120 af Kim Sørensen
Besvaret af Kim Sørensen på emne Plads til trailerbåd i Nordsjælland
Den søgning har jeg også været på.... jeg fandt INGEN steder, div lager hoteller der har udendørs plads kræver at det er et indregistreret MOTORDREVET køretøj ( altså bil ) ingen trailer. så gik jeg igang med at søge private der havde garage/plads men ingen pladser kunne tage en båd ( højde/længde ).
Så var der havne ! ! ventelister og priser der var lidt grove syntes jeg, så det er virkelig op ad bakke at finde.
Det endte med at jeg tog et stykke af haven og fik lavet en båd plads, DET har jeg ikke fortrudt, der er en del fordele ved at have båden hjemme, man kan rode med den hvis der lige er nogle timer til overs, der er strøm, trykluft og vand, og tyveri sikring, beton klods med kæde om trailer, ( stort gebis og 4 hurtige ben ) gode opmærksomme naboer ( der er altid nogen hjemme og de ved at de eneste der roder ved båden er min søn og jeg, så de holder virkelig øje, de dejlige mennesker ) samt lys der tændes hvis der er besøg ( ja ja også div dyr, bliver opdaget.. hvilket holder gebisset igang ) , men self. kræver det at have plads til at lave det.. det var så min løsning på det.
Håber du finder noget, det eneste jeg ikke fik prøvet var de gårde i området ved Rungsted, måske de havde en plads ...pøj pøj

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Joakim Pedersen
  • Joakim Pedersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
3 år 7 måneder siden #1190112 af Joakim Pedersen
Plads til trailerbåd i Nordsjælland blev oprettet af Joakim Pedersen
Hej

Jeg ville høre om der er nogen der kender til et godt sted hvor man kan have sin trailerbåd stående med mulighed for afhentning og tilbagelevering når man skal bruge den. Jeg tænker på pladser med rimelig afstand til rungsted havn.

Mvh.

Joakim

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer