Var en tur...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 uger siden #1002949 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var en tur...
hej jeg har også prøvet noget lignende<br>
det var pakningen til benzinfiltret der var utæt<br>
så der kom falsk luft ind<br>
og så kunne der ikke trækkes nok <br>
bensin frem til kaburator<br>
Håber det kan hjælpe<br>
<br>
Mvh Ian L Danielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 uger siden #1002877 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var en tur...
Hej...har haft samme problem med min motor, og det var kondensvand i tanken!! Ved ikke om du kan bruge det til noget; men anyway...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 uger siden #1187428 af ukendt bruger
Var en tur... blev oprettet af ukendt bruger
Var en tur på Storebælt i torsdag i det fine vejr. Jeg havde haft nogle problemer med min motor - den har vist stået stille for længe. Så jeg havde besluttet at trolle sydover fra Korsør til nogle gode pladser fra Klarskovgård til Espe, for ikke at være for langt hjemmefra. Der var masser af fisk at lodde, men de ville intet. Jeg fik en enkelt torsk på et par kilo, og besluttede at sejle ud til broen, for at se om der ikke skulle være lidt mere gang i den derude - motoren spandt som en mis. <br>
Jeg skal jeg love for der var gang i den, men sidde fast på krogen ville de ikke. Det blev til en enkelt, før motoren begyndte at gøre knuder igen, så jeg sejlede stille ind efter en dejlig dag på bæltet. Jeg regner med det er min benzinpumpe som har en utæt pakning, motoren vil i hvortfald ikke tage mange omdrejninger uden den slår nogle ordentlige prutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer