Jeg tager ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002783 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Ja så har vi været på øresund i mandag 280305 og vejret startede med mere vind end der var lovet fra DMI men vi tog over på den anden side af sundet sammen med flere andre troller ved middags tid fik Erik ,makker i båden et godt udløb og efter godt fight i fuld solskin og fladt vand kommet fisken indenbords og vægten stoppede ved 5 kg flot fisk Eriks størrest indtil videre resten af dagen så vi ikke mere fisk, jo på ekkolodet masser af føde fisk vi trollede tværs over sundet med en tur over sommerhullerne og lidt senere tog vi grejet op her fik Erik endnu en havørrede på ca 1 kg <br>
Dejlig tur med masser af sol <br>
Flere andre fik havørrede der over på den anden side den danske side gav så vidt vi har hørt ikke ret meget i dag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002743 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg tager ...
Hej igen der var havørrede en på 2 kg og 60 cm flot fisk og en masse torsk vejret drillede og det er lidt af oplevelse at sejle rundt i tågen men vi holdt os da på afstand fra de store både PS jeg tager ud igen på mandag og her vil jeg over til svenske kyst da der kommer lidt østen vind. og her skulle der gerne være nogle gode og fede havørreder.<br>
Forsat god påske og KNÆK & BRÆK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1187385 af ukendt bruger
Jeg tager ... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg tager ud fra skovshovde imorgen for at se om der ikke skulle være et par havørrede der skulle ligge der vej forbi mit grej. jeg er på kanal 72<br>
Vi ses KNÆK & BRÆK jeg er nok først på vandet ved 0900 ca.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer