VINTER TOR...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002357 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Så er en vel lørdag overstået. Det blev til ikke mindre end 8 torsk med 3 over.10,5 og 13,2 og en 23,1 kg så det har været en vidunderlig god dag på sundet. da vi sejled ind kl. 1530 var der taget hele 7 over de 20+ idag med den største på 28,5 kg taget af en småbåd, og så ved vi til med ikke hvad Nadia har fået. Vi glæder os til morgen hvor vi stepper ud igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002355 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Ja Claus, jeg har været med i JSK, men pga årsager som jeg ikke vil ind på her, valgte jeg at forlade klubben. Med hensyn til din henvisning til turbådene, så ved både du og jeg at en tur i en småbåd med en lokalkendt er meget mere værd og kan også give en ny kammerat måske. Men lad det nu hvile du har din mening og jeg har min. Men kommer du nordpå så skal jeg gerne hjælpe og du bliver ikke bare henvist til turbådene Claus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002352 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Tommy nu var det ikke ment som en spydig kommentar, men en fornuftig ide til dem som gerne vil fange stort torsk, turbåden sejler hver dag og er gode til at finde fisk hvis de er der. for øvrigt kan jeg under medlemmer se at du aldrig vil være medlem i en småbådsklub ??? hvor er solidariteten så henne ! Jeg vil til enhver en tid gerne tage folk med ud at fisk og give de råd jeg kan, men jeg er jo også medlem af en klub hvor det sociale liv er i højsæde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002351 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Hej Alle<br>
Team Eriksen har også fået startet sæsonen op nu. I søndags blev det til 2 mellemfisk i de store dønninger. I fradags var det revancens dag, gudesmukt vejr og masser af fisk. Det blev til en hel balje torsk med 2 over på 10,1 og 15,7 <br>
<br>
Knæk og bræk <br>
hilsen Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002349 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Hej Claus, det kan man da kalde en fremstrakt hånd til en småbådskollega. Håber at du er en ener, med den holdning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 3 måneder siden #1002348 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VINTER TOR...
Der er vel mange der er klar, der ligger jo en hel flåde af både der sejler med lystfisker mod betaling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer