VIGTIGT,VI...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1001072 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne VIGTIGT,VI...
DER ER IKKE IS TIL DETTE ARRENGEMET, så i skal sørger for nedkølning af fisk.<br>
<br>
mvh. per lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1186724 af ukendt bruger
VIGTIGT,VI... blev oprettet af ukendt bruger
VIGTIGT,VIGTIGT,VIGTIGT,VIGTIGT,VIGTIGT<br>
<br>
Klubmesterskab i trolling den såkaldte 24 timers vil blive afholdt 1-2 maj fra brøndbyhavn, fra kl.1200 til søndag kl.1200. Jeg vil være på haven lørdag fra kl. 1000 hvor der vil blive anvist parkering. Der er ingen der parkere uden for de anviste pladser som anvises af klubben, da der er båd i sætning hele weekenden.<br>
<br>
evt. regler kan printes fra sjælland/klubmester/trolling/regler.<br>
<br>
evt. spørgsmål kan rettes til per lassen på tlf 21445665 eller mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , jeg håber på at se mange nye ansigter til dette mesterskab.

<br>
mvh per lassen<br>
<br>
PS: JEG HÅBER AT I SOM LÆSER DETTE OG KENDER NOGEN SOM IKKE HAR ADGANG TIL NETTE LADER DET SIVE, DA DER JO ER DENNE NYE DATO SAMT NYT STED I FORHOLD TIL DE FORGÅENDE ÅR. PÅ FOR HÅND TAK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer