Klintholm ...

Mere
12 år 1 måned siden #1066640 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Klintholm ...
@Rene i onsdags spurgte du om der var nogen der kunne hjælpe dig med din autopilot og der var flere der svarede, dem der kom til dig mente at du manglede olie på systemet og tilbød at komme til dig med dette. Efter de havde tilbudt dette hørte jeg ikke mere ud over at de lige skulle finde dig. På INTET tidspunkt havde du bedt om at blive slæbt i havn, hvis det var dette du ønskede skulle du have sagt det, så havde jeg ihvertfald meldt mig. Men jeg har ikke forstand på din garmin autopilot, så derfor blandende jeg mig ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 1 måned siden #1066632 af Renè Hasselriis
Besvaret af Renè Hasselriis på emne Klintholm ...
Hej alle.

Så nåede Havørnen en tur i onsdags. Fik 3 laks i båden og smed en.
6.5. 8 og i top 15,2 ny pr og br. Desværre stoppede fiskeriet kl 12.30 da hydraliggen
Til styringen røg så jeg kun kunne dreje rundt. Efter at have kaldt op et par gange svarede Martin og hans makker og selvom de var fire mil væk valgte de at hjælpe i modsætning til de 10 både der lå lige omkring mig...... Da vi ikke kunne lave båden på stedet tilbød de at trække mig i havn. Det tog 4 timer. Super flot indsats og så endda af en båd som ikke er medlem af eks. Det er første gang jeg har oplevet en ligegyldighed blandt fiskere når en båd ikke selv kunne sejle....
Har selv i de 20 år jeg har sejlet hjulpet 2 både sikkert i havn. Begge gange valgte jeg at stoppe mit fiskeri. Behøver vist ikke at uddybe hvor skuffende det var at der ikke blev svaret fra de omkringliggende 10 både. Nok om det trods det var det fedt at stå og figthe min hidtil største laks. Faldne en fin fisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 1 måned siden #1066616 af Troels Renard
Besvaret af Troels Renard på emne Klintholm ...
hej er der nogen det tager ud i morgen søndag!?

Mvh. Troels

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066600 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Klintholm ...
Hej derude
Vi siger tusind tak, for opbakningen,når vi nu kommer
med Pølsevognen.

Dejligt at I kigger forbi, vi skal nok være der om aftenen, de næste
par måneder,så vidt vi ikke har arrangementer.
Vi ønsker jer en go fangst.

vh Joan og Klaus
www.jensenspølser.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kim (Bamse) Mortensen
  • Kim (Bamse) Mortensen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
12 år 1 måned siden #1066596 af Kim (Bamse) Mortensen
Besvaret af Kim (Bamse) Mortensen på emne Klintholm ...
God dag på vandet i Onsdags.
Der var mange både på vandet vores vhf virker ikke optimalt så der var kun gang i den håndholde.
Der blev fanget godt med fisk vi fik 4 fisk op til 10,50 smad 6 stk bedst var dipsy med Salar M i Appelsin.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 år 1 måned siden #1066590 af michael
Besvaret af michael på emne Klintholm ...
satte også 2 både i ved den gamle rampe fordi der var kø ved den nye rampe, vidste ikke at tyskeren var gået på rø... Men betalte med glæde de 100 kr på vej hjem .......Så det er ikke alle der tager den nemme.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.259 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer