Info fra S...

  • bo Andersen
  • bo Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 4 måneder siden #1033381 af bo Andersen
Besvaret af bo Andersen på emne Info fra S...
I dag var vi ca 8-10 både på vandet og ikke alle fik mulighedn for at få laks med hjem Team Chap fik 2 stk a ca 3-4 kg stykket Team Thor fik 2 tilbud og jeg fik et godt tilbud som jeghavde på i ca 10 min og inde ved båden mens jeg stod og fumlet med nettet fik laksen lige 0,5 sek slap linie og pist væk var den. nå men de skal jo også vinde engang imellem o) en anden havde en meget stor laks i ved båden men havde problemmer med et lille net så han var meget trist i humøret det kunne godt høres på radion og vi kan vireklig godt forstå ham men der var flere både som fik gode laks med hjem en båd fik 2 stk ca 10 og 5 kg muligvis større den ses på simris hjemmeside fra imorgen af.
jeg vedhæfter mit billede af 10,8 kg fra dagen før
der er stadig nogle teams der over en dag eller to endnu og flere kommer igen på fredag for her ser ´vejudsigten også fin ud
men vejret har ikke været så fint som det så ud til på vejrudsigterne men det var stadig laksevejr.
fortsat knæk og bræk
Bo TICA
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Peter Andersen (Mjølner)
  • Peter Andersen (Mjølner)'s profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 4 måneder siden #1033340 af Peter Andersen (Mjølner)
Besvaret af Peter Andersen (Mjølner) på emne Info fra S...
Mjølner "forventer" at ankomme Simris mandag morgen/formiddag om alt går vel.
Bliver et par dage.
Efter 3 dage på sundet er Mjølners herre lidt træt i knæerne :-)
Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • bo Andersen
  • bo Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 4 måneder siden #1033330 af bo Andersen
Besvaret af bo Andersen på emne Info fra S...
Så er lidt kølig dag sluttet men det var en god oplevelse for nogle danske Både og et par få svenske både
en dansk båd fik en på 10,5 + en på 5,5 ca. kg ude omkring nappen, waypiont 60 og 10eren en fik en på 6,5 kg nord for 77 og der flere andre som jeg ikke kendte team navne på jeg selv fik en 10,8 kg lige syd for waypiont 60 i 90 fod på et popcorn piratblink og med en lille flasher foran
Vi er nogle tilbage, der tager en til to dage mere herover og vejret lover fornuftigt
hilsen TICA
evt foto må i se fra simris hjemmeside når de ligges på havde ingen mulighed for at læse mit sd kort

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 4 måneder siden #1033304 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Ja det lyder spændene.. vi har også hørt om de gode fangster og mødes med jer i havnen i morgen tidlig.. desværre kun til en dagstur... men hvad, vi behøver også kun en laks :o)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • bo Andersen
  • bo Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 4 måneder siden #1033288 af bo Andersen
Besvaret af bo Andersen på emne Info fra S...
Så er TICA landet i simris og gjort båden klar der er fanget flere laks i dag med op til 4 pr båd med den størreste op til 11 kg
det var flest danske både der fik fangst men her til aften kom en enkel svensk ind med 2 laks
Vejret i morgen tegner godt så jeg håber på en god dag på vandet sammen Allan , John og et par andre som kommer her i løbet af aften

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 4 måneder siden #1033253 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Jeg melder også at jeg kører til simris i dag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.263 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer