Suzuki Vit...

  • Klaus J.
  • Klaus J.'s profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103907 af Klaus J.
Besvaret af Klaus J. på emne Suzuki Vit...
Ja ja den kender jeg godt&#128077 ESP OFF. Det glæder jeg mig til at prøve. Håber det letter opkørslen. Tak for hjælpen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103904 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Suzuki Vit...
Hej Klaus
Du kan på de fleste biler slå ESP fra, det er den funktion der forhindrer bilen i at lave hjulspin, hvad det hedder i din bil ved jeg ikke, men i min Citroen C5 er der bare en knap der hedder ESP OFF, det er så slået fra indtil bilen stoppes. På min firmabil der er en Renault Trafic hedder der Non Grip Road On, nå jeg trykker på knappen, bliver ESP slået fra indtil jeg når 40km/t, og den hastighed når du forhåbentlig ikke op ad rampen :)
Håber det kan bruges.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Klaus J.
  • Klaus J.'s profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103889 af Klaus J.
Besvaret af Klaus J. på emne Suzuki Vit...
Hej Kim. Tak for svar. Er med på at filen kobling er noget hø. Rigtigt træls da jeg troede at bilen sagtens ville kunne klare opgaven. Din forklaring lyder meget sandsynlig, da motoren ikke vil tage flere omdrejninger. Det virker som om den kvæles af belastning. Jeg har snakket med forhandler, men det virker som et helt ukendt spørgsmål. Jeg vil prøve om importøren kan svare. Hvilken bil er det du har som kan slå den funktion fra?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #1103876 af Kim jensen
Besvaret af Kim jensen på emne Suzuki Vit...
Hej Klaus .
Et råd , lad endelig være med at file på koblingen , så har du meget snart en bil der ikke kan køre , og du skal have den store penge pung frem .
måske er der nogle sikkerheds anordninger der griber ind og stopper hjul spind / og slip ? måske du kan fra koble disse anordninger kort varig ? jeg vil anbefale dig at du søger info om dette ved din bil forhandler .
På min bil er der sikkerheds andordninger som lukker ned for motor kraft og fordeling af moment på de trækkende hjul så der ikke bliver hjul spin / slip
men disse sikkerheder kan jeg slå fra kort varig så der ikke er begrænsninger på træk kraften overhovedet : :: :: ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Klaus J.
  • Klaus J.'s profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1186405 af Klaus J.
Suzuki Vit... blev oprettet af Klaus J.
Suzuki Vitara 1,6 diesel. Allgrip fra 2016. Jeg har den nye model Suzuki Vitara, og den skal trække en båd på ca. 1300kg, den må trække 1500kg. Jeg synes den er meget presset i slæbestedet, og det er ligegyldigt om det er med knappen på auto, sport eller snow. Der skal files på koblingen hele vejen op. Er der andre som oplever det samme, og den bare er for lille i motoren 120hk. Eller er det mon fordi 4 hjulstrækket bruger en del af kraften på at alle hjul trækker og ikke spinner, fremfor en 2 hjuls trukket som bare laver lidt hjulspin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.201 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer