Overvejer ...

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
7 år 10 måneder siden #1100150 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Overvejer ...
Har kørt Mercedes st car E model i over 10 år, og den gearkasse dur bare og så må bilen trække 2200 kg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carsten Bo Christensen
  • Carsten Bo Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
7 år 10 måneder siden #1100148 af Carsten Bo Christensen
Besvaret af Carsten Bo Christensen på emne Overvejer ...
Ja..det lyder som om du kun har grund til at være tilfreds med de erfaringer du har haft, -godt at høre og tak fordi du ville delagtiggøre mig i dine erfaringer!! Jeg er jo i civil-klassen så jeg hører meget gerne fra andre vedr passat-, mondeo- og audier- gearkasser også. vh Carsten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Svend Aage Iversen
  • Svend Aage Iversen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
7 år 10 måneder siden #1100145 af Svend Aage Iversen
Besvaret af Svend Aage Iversen på emne Overvejer ...
Jeg har kørt Toyota HiAce med automatgear siden 1989. Har nu nr. 3, der har kørt 170.000. Aldrig haft bøvl med gearet. Det er fantastisk, når du skal op fra vandet. Og pragtfuldt at køre op ad bakker med.
Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om ''civile'' biler, men de skal jo være lidt muskuløse til trailertræk, så mon ikke du bare kan kaste dig ud i det.
Held og lykke.
*Skarven*

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carsten Bo Christensen
  • Carsten Bo Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
7 år 10 måneder siden #1185588 af Carsten Bo Christensen
Overvejer ... blev oprettet af Carsten Bo Christensen
Overvejer at skifte til en bil med automatgear. Hvad er erfaringerne med automatgear set i forhold til især levetid (antal km) og generelle problemer. Overvejer p.t Passat/DSG, Audi/multitronic eller Ford med automatgear i årgangene omkring 2012-2013....frygter at rende ind i de problemer man kan læse om med disse gearkasser. Hvad kører i med? hvad kan anbefales? Skal man holde nallerne væk?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer