Quicksilver 455 Cabin

Mere
4 år 5 måneder siden #1189639 af Simon Bruun
Besvaret af Simon Bruun på emne Quicksilver 455 Cabin
Hej Thomas
Jeg faldt lige over dit opslag (for mere end 3 måneder siden). Hvis du stadig har behov for flere erfaringer må du sige til. Jeg har selv en QS 505 cabin jeg bruger til trolling.
Vh Simon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
4 år 8 måneder siden - 4 år 8 måneder siden #1189411 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Quicksilver 455 Cabin
Thomas - jeg tror du vil blive glad for en lidt større båd. Jeg har haft tre stk nu på trailer, en Ryds 435 som minder meget om den du ser på, en Kriger 165 og nu en Quicksilver 675. Alle har forskellig profil. Vi havde rigget 435'eren op med manuelle downrigger, men synes at det kneb lidt med pladsen. Herudover var sejlegenskaberne ikke tip top. Krigeren var total fiskebåd, med elektriske downriggere og alskens lir og grej, den var bare ikke velegnet til overnatning efter min mening. Nu er det så endnu et kompromis, hvor det stadig er mest fiskebåd, men kabinen kan bruges til sommerferie.

Held og lykke med at finde det rigtige.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Thomas Hauerberg Larsen. Begrundelse: stavebøf

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas Kryger
  • Thomas Kryger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 9 måneder siden #1189410 af Thomas Kryger
Quicksilver 455 Cabin blev oprettet af Thomas Kryger
Hej Alle,
Jeg går med tanken om at udskifte min gamle Shetland 535 med en nyere model, da den nu er ved at være meget gammel og brugt. Jeg sejler hyggeture og troller, og har en helt ny Merchury 60 hteste motor på båden.

Min lokale bådpusher mener at jeg skal købe en Quicksilver 455 Cabin, og jeg HAR fået bekræftet at både kæresten og mig kan sove i kabinen uden problemer.

Spørgsmålet er bare om den er for lille til Trolling. Umiddelbart kan jeg intet finde på nettet om om denne båd sat op til trolling. Så jeg håbede en af jer herinde måske havde nogle tanker om det?

På forhånd tak! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer