Garmin ghp...

  • Ian danielsen
  • Ian danielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1092133 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Garmin ghp...
alle kabler er tjekket for skader i fuld længde inden jeg samlede dem igen, vil lige tjekke på min kammerats
batteriet er fuldt opladet begge steder
vil prøve at holde og vrikke med stikket mens en anden tjekker, god ide`

mange tak for svar
er der flere ideer til hvad det kan være

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1092132 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Garmin ghp...
Strømmen til dit mnea2000 netværk kan være problemet eller et t-stykke/kabel..
du kan også have for lidt strøm på dine batterier

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1092131 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Garmin ghp...
Prøv at tjække ecu strømstikket,ved at holde det med hånden mens en anden tester piloten,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1092130 af Nils Majdrup
Besvaret af Nils Majdrup på emne Garmin ghp...
Hej Ian

Jeg har været ude for, at et kabel var gnavet over i en gennemføring. Så du skal tjekke hele længden på dine kabler for skader og ikke kun stikforbindelserne. Min fejl startede med at være periodisk og endte til sidst med, at blive konstant.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Ian danielsen
  • Ian danielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1184034 af Ian danielsen
Garmin ghp... blev oprettet af Ian danielsen
Garmin ghp 10 selvstyrer ...søgning efter autopilot kontroler... igen:??? sidste gang hjalp det at skille alle stik og samle det igen har haft det hele afmonteret og instaleret igen efter ombygning har samlet efter opmærkning fra da jeg skilte det ad og har efterfølgende været alle ledninger igennem og fulgt instaleringsmanual klippet samlingerne igen og samlet det hele igen også den gule ledning snakkede med søren vest han sagde det kunne være den gule ledning der var iret men nu har den været klippet og monteret med ny samlemuffe 3 gange så det har jeg nu udelukket
det er noget ustabilt hvornår det virker der har været problemer af flere gange hvor det virkede periodisk inden jeg skilte båden ad HJÆÆlP er der nogen der har ideer til hvad det kan være, for nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre ..stor hammer :) men det må vente lidt endnu har tænkt på knækkede tråde inde i kabel men hvordan finder man ud af det

der har været noget om det herinde før men kan ikke lige finde det

har en kammerat der købte Garmin selvstyrer samtidig med mig 4-5 år siden hans virkede heller ikke fra starten fik rep ved Garmin og og har så kørt upåklageligt siden.
Men nu kan skærmen ikke vise noget så hvis nogen har forslag til det hører vi også gerne om det 2 fluer med 1 smæk:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer