da min mak...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1000038 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne da min mak...
Hej Søren<br>
<br>
Det er meget svært at råde dig sådan lige, for hvad skal du bruge ekkoloddet til? Her tænker jeg selvfølgelig på hvilken form for fiskeri vil du dyrke Trolling, Vrag, Bule, Mede?<br>
Hvis du vil være nogenlunde fremtidssikret så er der ingen vej uden om et stort farvedisplay med 50 og 198 khz trasducere (lille stråle 4 grader og stor stråle > 20 grader)<br>
Har selv haft forskellig mærker, men kunne i dag ikke tænke mig at købe andet end Lowrance?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1186419 af ukendt bruger
da min mak... blev oprettet af ukendt bruger
da min makker og jeg er de lykkelige ejer af en nordeck,men er temmelige "grønne"og godt kunne tænke os et ekkolod. har vi snart stirret os blinde det ene er bedre end andet.derfor vil vi gerne have nogle råd fra nogle mere erfarne . så hvad vil i råde os til at købe.knæk og bræk til alle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer