Rampen i Skovshoved er næsten utilgængelig

  • Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 måneder 3 uger siden #1191018 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Rampen i Skovshoved er næsten utilgængelig
Jeg brugte skovshoved i Søndags (21/5-23) og det gik fint med at komme gennem pullert og der var fint plads foran rampen.. Da jeg skulle op igen var der nogle andre brugere der havde problemer med at komme ud, men tror at det ligger i at folk henter deres trailer, kører ind og dermed sænker pullerten, trækker deres båd op og derefter begynder at rigge af, rengøre og hvad ved jeg inden at de kører ud af rampe området, hvis man gad læse reglerne vil man se at man har 40 minutter til at komme ud, men er der først én der har forsinket processen så spreder det sig som ringe i vandet.

Jeg syntes at største problem er at gæster holder som viden blæser ude foran rampeområdet så det er næsten umuligt at parkere sit vogntog, og endnu værre at hente det igen når alle trailer pladser er optaget af privat vogne  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
11 måneder 2 dage siden #1191014 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne Rampen i Skovshoved er næsten utilgængelig
Jeg skrev til Skovshoved Havn ang. dette og har nu fået svar (de har lidt travlt deroppe).
De har desværre været lidt udfordret med at få pullerten til at virke med det automatisk udkørsel (ikke for vores brik, vi skal bruge den både ind og ud) så derfor har de måtte lade den stå åben. Det gør desværre, at folk ikke respekterer at man ikke må køre derind og parkere. De troede de havde fået løst det og slået pullerten til igen. Desværre var problemet ikke løst, og de har igen måtte åbne den.
Vi håber de får det løst hurtigt muligt, men pt er pullerten desværre åben hele tiden og alle kan dermed køre derind. 
Det er mega træls for os, som ikke kan komme rundt derinde med vores trailere, men det er havnens bruger uden trailere desværre ligeglade med. De parkerer hvor det passer dem. 
Det er bare vigtigt, at vi sørger for, at vi (SSK'ere) IKKE parkerer inden for området. Ud så hurtigt som muligt. Og så må vi trække i endnu en tålmodighed og håbe, at de får løst problemet lidt hurtigt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Kloster
  • Jørgen Kloster's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
11 måneder 2 uger siden #1191011 af Jørgen Kloster
Rampen i Skovshoved er næsten utilgængelig blev oprettet af Jørgen Kloster
Der er blevet informeret om den nye bom/pullert ved Skovshoved rampen, men ikke om at der pt bygges nye skure på en del af arealet ved rampen.
Så pullerten er sat ud af funktion, der er fyldt med håndværkerbiler, skurvogne, jordbunker, byggematerialer osv.
Og der parkeres på livet løs på de P pladser, der nu er "mellem pullerten og rampen" og hvor der skulle være P forbudt.
Man kan komme til rampen og benytte den, men man kan ikke se derhen ,når man kommer. Så 
man kan sagtens være 2 - 3 både, der samtidigt er kørt hen til rampen. Og der er ingen muligheder for at vende "skuden", så man kan bakke ned på rampen. Det er af med traileren
og vende den og så på krogen igen.  Ved ikke hvor længe det varer før de er færdige, men det er temmelig rodet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer