Klubben ligger på adressen:
Roskildevej 414, 2640 Hedehusene

På adressen er der rigtig god plads til klubaktiviteter, ligesom vi har mulighed for at komme indendørs med vores både, der er plads til at have 1 båd indendørs. Se mere under faciliteter.

Her er et par billeder, der viser klubhuset.

Her ser vi indgangen til mødelokaler m.v.

Her er forsiden af værkstedsbygningen

Bestyrelsens kontor.

Her rodes der med plottere og anden elektronik

Her bliver der fortalt mange historier

Altid masser af gratis kaffe

Der bliver afholdt nogle spændene foredrag, hovedsalig i vinter perioden

Låne værkstedet

Her kan medlemmerne give tilskud, til udsætninger af ørrede yngel

Når du kommer kørende vest ad Roskildevej, kommer du til et skilt der viser ind til Balderbrønde. Lige efter broen drejer du ind hvor vejen deler sig i 2 baner.

Du kører ind af den 3 eller 4 indkørsel, hvor der står en stor træstub. Det er den grå bygning. Parkering på cementen og til højre for bygningen.

ja, jeg accepterer