Klubturen til Bornholm 2009.
Jeg har i dag udsendt mail til alle deltagere på Bornholmerturen. Har i ikke modtaget mailen så kontakt mig venligst.
Dette er det som er udsendt:
Hej alle trolling tosser o)
På mandag er der jo klubaften med Bornholmerturen 2009. Denne aften vil jeg uddele billetter og prøve at gennemgå det praktiske i forbindelse med turen. Vi vil også se billeder og video fra de foregående år.
Ellers er det mest en hyggeaften, hvor i har mulighed for at møde dem som i skal på klubtur sammen med. Nogle kender i fra de andre år, men der er også kommet et par nye ansigter til. Tag godt imod dem.
)
Hvis i ikke kommer til mødet, så skal i lige sende mig en mail med jeres adresse, så jeg kan poste billetterne til jer.
Jeg er blevet spurgt om det vil være muligt at købe nye laminerede fiskekort og få ombyttet elektroniske kort. Det vil det! Jeg tager lidt kort med og vil være i klubben fra ca. klokken 18:00. Det vil være en fordel hvis dem som skal bruge kort kommer fra klokken 18:00.
Jeg vil også tage et af de nye fiskekort med til Garmins nye kortplottere (4012, 425, 5012 m.f.) De vil kunne ses køre på et instrument. Jeg er næsten færdig med at lave dem salgsklare, og forventer at de kan købes på mandag eller snarest derefter.
Husk der er mindre end 1 måned til vi skal af sted!
) Så frem med smilet.
Knæk og Bræk
Claus Sørensen
Houdini
Turarrangør / redaktør
Sjællands Småbådsfiskeklub
+45 40743120