hejsa jeg ...

Mere
15 år 8 måneder siden #1036037 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne hejsa jeg ...
Hej Dennis

Jeg var desværre også een af dem, der ikke kunne, men skulle trangen komme over dig til endnu en ''store-veje-dag'', kommer jeg -))

Kanon at du stiller op til det!!

Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1036030 af Nils Majdrup
Besvaret af Nils Majdrup på emne hejsa jeg ...
Hej Dennis
Jeg vil også sige dig tak for, at du gider bruge en fiskedag på os fiskekammerater. Lidt synd at der ikke kom flere, men det kan måske skyldes vejret.
Vi ses derude.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #1035988 af
Besvaret af på emne hejsa jeg ...
hejsa
i går kunne man se at samme bådsæt ikke vejer det samme,der for er det lidt sjovet at se hvad enes båd sæt vejer.
vil også lige sige at det er ret dejligt at vide at man ikke ligge og køre med for meget,for er man over 7% så koster det måske ens køre-kort.

mvh Denis malm "silden"

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #1035985 af
ja jeg syntes også det er fedt at du sådan stiller din vægt til rådighed. og jeg bor enda tæt på.

Desværre blev jeg forhændret denne gang på grund af en korsbåndsskade og er først lige nu ved at komme op af sengen, så hvis du på et tidspunkt igen laver en vejedag, så sig endelig til -)

• Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #1035980 af
Hej Dennis

Jeg var en af de mange medlemmer som desværre ikke kunne, men som er imponeret over du stiller dig til rådighed.

Var det muligt at vi kunne samle resultaterne. Det kunne jo være der var en med samme bådsæt som var forbi...

• Gæst
  • Gæst
15 år 8 måneder siden #1035975 af
allan: skankekur nej. bare nye vægttavler.

bilen er vokset lidt med opgaven så spillerummet må gerne overstige de nuværende 60 kg uden grej.

trailer 2500 ( nedvejet 3500kg )
bil må trække 3500kg og trailer kortet ligger i lommen, så det er bare en tur forbi synshallen.

Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer