Sejler nok...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035462 af
Besvaret af på emne Sejler nok...
Hej Jens, jeg kan ikke gøre for, at jeg er ordblid. Var ved at tro, at jeg skulle trække en nitte, da en vild havørred på 4 kg tog blinket 15 fod nede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035448 af
Vejret var helt perfekt, vinden kom først sidst på eftermiddagen hvor vi var kommet i havn. Vi trak en 0 bon i dag, vi var 3 danske både der sejlede sammen til morgen, der var en del tyske både ude, som meldte om fisk men det var kun inden for et par timer de fangede noget, ingen danske både meldte om laks ind til kl 15.00 hvor jeg sejlede hjem. Futte havde fået en havørrede på ca 4 kg. men den skriver han sikkert selv om,tak til havanna og Futte for en god tur. Knæk og bræk herfra..

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035442 af
Jeg vil heller hører hvordan det går med dem på Rüggen

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035440 af
By the way.

Rigtig god tur

K&B

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035439 af
i er jo værre end høns. Nu kender jeg jo min far rimelig godt og han har jo kun lort at lukke ud, men ment som sjov, spas og jokes. Han kunne da aldrig finde på at gøre grin med folks stavemåde for alvor.
Hilsen Grizzly-datteren som har lidt af den samme humor, som hun håber folk ville prøve at forstå.

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035438 af
håber snart der kommer lidt varme i luften så man ikke , behøver at sidde og bruge tid på sådan noget, ordkløverri. i kavler jo som kvinder ved et hegn i en kolonihaveforening......:-)))))

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer