Foredrag o...

• Steen Lyngsø
  • Steen Lyngsø's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
15 år 10 måneder siden #1034319 af Steen Lyngsø
Besvaret af Steen Lyngsø på emne Foredrag o...
Rettelse af Sport Dres telefon nummeret.

Jeg har deværre skrevet 38884848 i indlægget, men det rigtige nummer er 38884648, sorry.
Jeg ved ikke om det er muligt at gå ind og rette i selve indlægget?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Steen Lyngsø
  • Steen Lyngsø's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
15 år 10 måneder siden #1175783 af Steen Lyngsø
Foredrag o... blev oprettet af Steen Lyngsø
Foredrag om fiskeriet ved Værøy og Røst

Store Helleflyndere, torsk og sej forbindes med Kristian Keskitalo, der i de sidste mange år har guidet sine kunder til uforglemmelige oplevelser ved de norske øer Røst og Værøy.
Sport Dres har i samarbejde med Ishøj Sportsfiskerklub lokket Kristian til Danmark, for at holde et sjældent foredrag, hvor han vil fortælle om det fantastiske nordnorske havfiskeri, samt uddybe de metoder, der har været effektive til at fange de forskellige arter – specielt de store helleflyndere.

Går du med planer om at tage til Norge må du ikke gå glip af denne unikke mulighed for at få tip fra en af de allerbedste havfiskere i Skandinavien.

Arrangementet er gratis, men tilmelding er påkrævet hos Sport dres på tlf: 38884848, da der er et begrænset antal pladser. Der vil desuden være mulighed for at købe mad og drikke i løbet af aftenen.

Arrangementet bliver afholdt d. 12. februar kl 19.00.
Stedet er: Egely, Vejlebrovej 132, 2635 Ishøj.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer