Ja så kom...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034284 af
Besvaret af på emne Ja så kom...
Hej tillykke med fangsten. Hvordan var vejret, var det ikke meget tåget den dag?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034208 af
Bliv endelig ved med at tale på andre kanaler end 72- så kan vi der har 72 åben af respekt for hjælp o.lign (TROLLINGFISKERENS KANAL 16) slippe for sludder og sladder.
Er man bange for at gå glip af noget kan man jo bare lære at sætte sin VHF på SCAN :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034191 af
Hehe - jeg oplevede lidt af det samme på en tur sidste år.

Jeg fandt ud af at flere både pga. hemmelighedskræmmeri omkring deres fangster talte sammen på kanal 69.
Morskaben for mig lå i, at de havde da et par enkelte laks i båden, men i det område jeg lå i blev der fanget mange flere. Personligt fik jeg 8 laks (heraf 2 udsatte), så det morede mig lidt at nogle gerne ville holde deres dårligere fiskeri hemmeligt :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034015 af
De lå nu på kanal 69. Husk at bruge kanal 72. For det første kan vi jo fortælle hinanden, hvor og hvordan fisken blev fanget. For det andet giver det sikkerhed. Hvis en slange flækker eller lignende, kan man få fat i en anden båd, der kan slæbe til havn.

Mere
15 år 10 måneder siden #1034014 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Ja så kom...
Flot fisk, stort tillykke herfra :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034008 af
Tillykke med fangsten. Kanal 68 er ikke en interskibs (skib til skib) kanal så det er jo endnu mere underligt :) Måske de folk skulle tilmelde sig et VHF kursus gennem klubben, hvis de er medlemmer. Det kan anbefales :)

Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer