Hej Alle. ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033509 af
Besvaret af på emne Hej Alle. ...
Ja, du kom sgu før mig...kom lige i tanke om FishHawk www.fishhawkelectronics.com/X4-Downrigger-System/26/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033508 af
Den kunne f.eks hedde Fish Hawk eller Depth Raider...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033506 af
Hej John
Jo, der findes noget som du kan sende med downriggerkuglen ned og måle fart og temp.i fiskedybden.
Kan ikke lige huske hvad den hedder, men skal nok finde et link til den senere :-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033505 af
Har ikke så meget styr på Raymarine, men kan da se det ikke er et lille "bilka-lod" du har:-)) Derfor er der garanteret også mulighed for at trække info fra paddle wheel. Men jo, den måler jo din hastighed gennem overfladevandet. Tror ikke der findes noget der er lavet til at måle f.eks. 60 fod nede. Så skal du nok "opfinde" noget der kan fires ned via d-riggeren.

• john rasmussen
  • john rasmussen's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 10 måneder siden #1033504 af john rasmussen
Besvaret af john rasmussen på emne Hej Alle. ...
Hej Poul Erik. Og Claus.
Jeg har Smart Craft, og kan styre omdrej. på den nævnte måde det er jeg meget glad for og tilfreds med. Men det er jo stadig farten over grunden som jeg
kommer frem til. Et padle wheel vil vel også på en eller anden måde stadig
oplyse om overfladestrøm, findes der ikke noget som vil kunne vise f.eks
farten i 60 fod eks.
Det er en c 80

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033500 af
Hej John
Afhængig af hvilken Merucy du har så er SmartCraft noget af det ypperste. www.mercurymarine.com/otherproducts/smar...ngines/outboards.php
Med en padle monteret kan du både se og styre farten igennem vandet på instrumenterne. Har det selv monteret og der virker helt fortrinligt at bare trykke på en enten + eller - knap for at enten øge eller reducere omdr. Med en padle monteret kan du også sætte båden til at sejle f.eks. 2,3 knob og det er betydeligt nemmere end at prøve at ramme med gashåndtaget

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer