Vedr. HUND...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1033235 af
Besvaret af på emne Vedr. HUND...
Har nu været ude, og det var ikke nogen succes! Til trods for at der var vindstille på land, var der rimelig med strøm og bølger/efterdøninger på vand.
I modstrøm blev man kastet rundt i bølger på mellem 0-1 meter, i medstrøm føltes det noget mildere. Jeg fik ikke noget i dag, men min primære opgave var at se om motoren stadig kunne virke efter ca. 6 mdr. stilstand. Det kunne den. Vil nu overveje en tur d. 29. hvor jeg "seriøst" fisker efter fisk :-)

mvh. Team Janka

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1175602 af
Vedr. HUND... blev oprettet af
Vedr. HUNDIGE HAVN, HEJREN,
så ser det ud som om at man kan søsætte derfra igen. Var lige forbi havnen i eftermiddags, og det virker som om man er færdig med byggeriet (det store ihvertfald). Nøglen virkede stadig til bommen, der der var ryddet hele vejen til rampen. JEG skal ud 1. juledag og se om man kan fange torsk i Bugten i øjeblikket. Hvis andre er friske kan vi jo ønske hinanden god jul (og tillykke med fangsten) på 72´eren. Håber vi mødes derude.

Mvh. Team Janka.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.116 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer