-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej, er de...
Hej, er de...
-
Henning Schmidt
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 11 måneder siden #1033237
af Henning Schmidt
Hej alle og glædelig baghjul
Jeg var i "Strømmen" uge 28 (28&29 i 2009 -) ) og lærte et par trick af vor gode fiskekammerat "Ragno" tålmodig er en dyd siges det og især ved Flynder fiskeri, 7stk. i båden på 5 "flyndersats" men naturen og kammeratskabet er midst ligeså vigtigt.
Flying Fish
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1033232
af
Hej Bo , jeg syntes at du skulle kigge forbi vores klublokale Skenkelsø Mølle. Vi er 6 bådteam som tager til Nordnorge hvert andet år . Næste tur bliver i 2010 . Vi fangede på sidste tur 71 Helleflyndere vor 10 var over de 20 kg. Vi holder klubaften hver torsdag kl 19. Du er meget velkommen.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1033224
af
det er hørt bjarne også for en yngre gut der ikke har de store fangster "endnu" men hygligt det er er det sku og mogens vi fant dem da til sidt og metonden også så det er bare at klø på.
også god bag jul her fra
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1033223
af
Det er nu også meget væsentligt Mogens, ja for en "gammel" Rotte som mig der har fanget sit, er det måske endda mere end "Fifty Fifty"
God bagjul
-
-
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1033217
af
Jeg er i Strømmen uge 26-27.. Men jeg har heller ikke fået styr på de Flynder endnu..
"Vi fanget måske ikke så meget, men hold da kæft hvor vi hygger os"
(Lånt af Team Ædedolkene)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1175601
af
Hej, er der nogen som går og regner med at tage til Norge for at fange Helleflynder i foråret 2009 ? jeg kunne godt tænke mig at tage på helleflynder fiskeri sammen med nogen som har prøvet der før, da jeg ikke har haft den store success på egen hånd ? lige et billed hvor sønnikke er ved at lave frokost fra sidst vi var ved Saltstrømmen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej, er de...
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder