-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fiskeri ve...
Fiskeri ve...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033510
af
Tja med den vejrudsigt ser det ud til at det er slut for denne gang, så må vi håbe at der bliver en change senere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033496
af
Godt nytår Bo. Hvis det hjælper på humøret, er det en lille laks du har fanget... K&B
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033489
af
HHmmm så var jeg ude igen den sidste dag i året. Jeg fangede kun en meget lille ørred som jeg satte ud igen. Der var ellers masser af føde fisk ca. 2 NM øst for 40 Meter kurven og alt disponibelt grej var ude. Der var lidt ålegræs, så man skulle checke tit. Da jeg kom i havn mødte jeg en båd som hade fisket lidt længere inde mod land, hvor de sagde at temperaturen var lidt højere, de hade fanget nogle pæne havørreder.
Ellers var det koldt, så koldt at tell-strålen var froset og kun kon igang senere på dagen, men var suppe kan anbefales.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033430
af
giv den hele armen i overfladen, planner,tyven(min 250fod), sniger(50-100fod) osv - umiddelbart mange agn med 5-10-12gr bly. Fart på 2,4 til 3,2 - hurtigt tilbage til områder hvor du mister fisk eller får fisk.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033425
af
Jeg har tænkt mig at prøve igen imorgen nytårsdag, ifølge vejr udsigten skulle det blive "hvidt" vand. nogle der vil give lidt tip til hvordan jeg kan øge mine chancer for at få laks.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fiskeri ve...
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder