BTM 2009 ...

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 11 måneder siden #1032784 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne BTM 2009 ...
PS.: Laveste nummer er 100 (vi kører med 3-cifre i deltager nummer). Det betyder at højeste nummer vil være 399.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Jan Jørgensen
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 11 måneder siden #1032783 af Jan Jørgensen
hej

Nej, det har ingen praktisk betydning. Der bare gået lidt sport i det, som det nogen gange sker med lidt skøre ting :-)

Deltagerne inddeles i de tre bassiner efter størrelse, og starter ligeledes efter størrelse.

vh

Jan Jørgensen,
TV 2/Bornholm

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1032781 af
Besvaret af på emne BTM 2009 ...
Måske et dumt spørgsmål.. Men har det nogle praktisk betydning om man har et lavt nr. og hvad gå under beetegnelsen "lave nummere"

• Jan Jørgensen
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 11 måneder siden #1032721 af Jan Jørgensen
Hej

Inden for de første fire minutter kom der ni tilmeldinger. Hvem der fik nummer 100 er inden for 1 sekund eller 2 i forskel på det endelige klik på tilmeldingsskemaet.

I kan se tilmeldingslisten her:

www.tv2bornholm.dk/trolling/305we.htm

Vi er tit blevet spurgt, hvorfor der kan være huller i listen her i starten. Årsagen er, at betalingen ikke altid går igennem med det samme. Det indebærer, at startnummer er reserveret til betalingen går igennem - eller viser sig ikke at kunne finde sted. Hvis betalingen går igennem, så dukker startnummer op på listen. Går betalingen ikke igennem, så frigør vi numret igen. På den måde kan man faktisk få et lavere nummer, selvom man tilmelder sig i løbet af de kommende dage. Systemet vil nemlig altid tage det laveste ledige nummer.

vh

Jan Jørgensen,
TV 2/Bornholm

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1032717 af
Besvaret af på emne BTM 2009 ...
Der er sikkert mange som er mødt tidligt på arbejdet, incl. mig selv. Fik et lavt nummer i år. :)

• Allan Nielsen
  • Allan Nielsen's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 11 måneder siden #1175516 af Allan Nielsen
BTM 2009 ... blev oprettet af Allan Nielsen
BTM 2009

Så fik jeg tilmeldt mig BTM 2009, og man må sku sige der var andre end mig som var tidligt oppe, og man skal være hurtig for at få et lavt nummer )

Glæder mig til at møde alle jer som kommer derover nye som gamle, til dette forrygende arrangement som jeg hvert år ser frem til.

Mvh. Allan (Simone)

Tid til at oprette siden: 0.209 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer