Interessan...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1032588 af
Besvaret af på emne Interessan...
Hej har den nævnte plotter fik den hjem fra usa for knap 5000 kr er meget tilfreds med den. Men black boksen til ekkolod koster lidt (det burde egenlig følge med) skærmstørrelsen passer perfekt til min båd da den liggerned og så er gps antennen indbygget Har dog kun købt den fordi jeg ikke kan stole på min navman plotter som kan finde på at slette søkortet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1032586 af
Tja - men humlen er vel at vi vælger efter ekkolod.....

• Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1032582 af
jeg glemte et link til testen:

www.shipshop.dk/produkt_test/Segeln_Test_0408.pdf

• Gæst
  • Gæst
15 år 11 måneder siden #1175491 af
Interessan... blev oprettet af
Interessant kortplotter test rykker lidt ved "GPS-religionen"

I kølvandet på Garmin folkenes glimrende GPS-foredrag, faldt jeg over en spændende test af kortplottere fra det tyske "Segeln 4/08".

Testvinderen er den for mig helt ukendte "Standard Horizon CP300i", der ligger klart foran de Garmin og Lowrance produkter, jeg altid har troet var markedets bedste!

Har du nogle erfaringer med denne plottertype, der ser ud som et helt overset "value for money" køb - når prisen sammenlignes med specifikationerne.

Måske skulle jeg skaffe mig af med den brugte Lowrance plotter og skifte religion ?

Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer